جشنواره‌های رضوی زمینه‌ای برای بهبود کمی و کیفی فیلم‌سازی استان یزد را فراهم آورده اما تداوم این پیشرفت نیازمند حمایت بیشتر مسئولان است.
کد خبر: ۶۸۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 19 November 2018

 امیرحسین شفیعی با اشاره به اینکه استان یزد ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در حوزه فیلم‌سازی به ویژه فیلم‌های کوتاه دارد اظهار داشت: در صورتی که به مجموعه عوامل فیلم‌سازی یزد توجه ویژه صورت گیرد، آینده بسیار خوبی در حوزه فیلم‌سازی یزد شاهد خواهیم بود.

وی در ارتباط با سطح کیفی آثار رسیده به دبیرخانه سیزدهمین دوره جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد با تاکید بر اینکه آثار مرحله اصلی جشنواره در سطح بسیار خوبی بودند خاطرنشان کرد: در برخی موارد شاهد آثاری بودیم که می‌توان از آنها به عنوان فیلم‌های سطح بسیار بالا یاد کرد.

این تصویربردار فیلم‌های کوتاه یزد ادامه داد: با نگاه کوتاهی به آثار اکران شده در روز نخست جشنواره می‌توان دریافت که هیئت انتخاب کار بسیار سختی برای گزینش داشته چرا که عمده فیلم‌ها در سطح بسیار بالایی بودند.

شفیعی تصریح کرد: با رویکردی که در طول شش سال گذشته جشنواره‌های فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد امید این وجود دارد که در سال‌های آینده شاهد افزایش کمی و کیفی آثار هنرمندان یزدی جشنواره باشیم.

وی خاطرنشان کرد: این روند پیشرفت را همینک هم شاهد هستیم و امسال نسبت به سال‌های گذشته میزان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی افزایش قابل توجهی یافته است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار