نهمین همایش پایگاه‌های سلامت استان یزد با موضوع «حس خوب زندگی » با حضور کارشناسان و همیاران پایگاه های سلامت اجتماعی در میبد آغاز بكار كرد.
کد خبر: ۶۸۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 19 November 2018

«محمدعلی صادقی‌پور» معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان يزد در اين مراسم هدف از برگزاری این همایش را بررسی چالش‌ها و شناسایی مشکلات یک محله نام برد و بیان كرد: البته هدف اصلی در اين رابطه نيز انجام یک کار تمرینی و تیمی در سطح محلات است که پس از شناسایی مشکلات هر محله و اولویت‌بندی آن، براساس نیاز مردم همان محله برای رفع آن نیازها اقدام شود.

وی با اشاره به این که نیاز هر محله با محله دیگر فرق می‌کند، افزود: نیازهای در یک محله با همکاری و کمک اعضای محله همراه با آموزش، نظارت و ساماندهی صورت می‌گیرد و در نتیجه با یک همفکری، مرتفع می‌شود که رفع نیازها و به وجود آوردن حس خوب زندگی، نیاز به صرف هزینه‌های گزاف ندارد بلکه با توجه به نیازسنجی هر محله و آگاه ساختن مسئولان نسبت به نیاز محلات، با کمک مردم واستفاده از ظرفیت های مردمی می توان آنرا برطرف کرد.

«سید محسن فلاح»ريیس اداره بهزیستی شهرستان میبد گفت:شهرستان میبد باتوجه به آمار بالای موسسات و پایگاه های فعال سلامت اجتماعی در محلات به عنوان شهرستان برگزار کننده همایش سه روزه انتخاب شده و این برنامه و نیازسنجی دربین مردم محلات فیروزآباد،شهیدیه،بیده،بفروئیه،یخدان وشاه جهان آباد انجام می شود.

فلاح «حس خوب زندگی»را نام این همایش برگزید و افزود:علت نام گذاری آن به این معناست که این نام معنای خوب درارتباط با خانواده وچگونه زندگی کردن دارد و جامعه ای می تواندسالم باشد که خانواده آن سالم باشدوچگونه زندگی کردن را باید به خانواده ها آموخت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار