مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با حضور در محل اکران فیلم‌های جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی گفت: یزد شهر جهانی است و یک شهر جهانی باید رسانه جهانی هم داشته باشد.
کد خبر: ۶۸۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱ 19 November 2018

 مجید جوادیان‌زاده در حاشیه نخستین روز اکران آثار سیزدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی اظهار داشت: جشنواره رضوی یک جریان فرهنگی و هنری است که سبب شده یک طیفی از هنرمندان کار خود را با ابین جشنواره آغاز کنند.

وی افزود: این جشنواره هم از نظر محتوا و فرم با موضوع امام رضا(ع) و آستان قدس رضوی ساخته و تولید شده و این موضوع سبب شده است که هنرمندان علاقه‌مند برای نقش‌آفرینی خود حضور یابند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تصریح کرد: جشنواره رضوی در استان یزد تبدیل به رسانه، زبان و فرهنگ ما شده است و این موضوع باعث شد تا بسیاری هنرمند از سراسر کشور در استان ما رفت و آمد کنند.

وی با اشاره به برگزاری 6 دوره جشنواره ملی فیلم رضوی در استان یزد عنوان کرد: جشنواره رضوی امروزه در تقویم رویداد‌های سینمای ایران جای خود را دارد و طی 13 دوره تا اندازه ای موضوعات خود را بازیابی کرده است.

جوادیان زاده این دوره را عصر رسانه دانست و ادامه داد: رسانه‌ها در هر عرصه‌ای قدرت تبادل ارتباط خود را داشتند و امروزه جشنواره رضوی برای انتقال مفاهیم از ابزار‌های اثر بخش جهت ارتباط با نسل امروزه استفاده می‌شود.

وی جشنواره رضوی را به عنوان یک باشگاه برشمرد و خاطر نشان کرد: سینمای رضوی وقتی می‌تواند به اهداف خود برسد که جوانان در آن رشد و پیشرفت داشته باشند و بتوانند با شرکت در این جشنواره خود را تقویت کنند و جزو فیلم‌سازان مطرح در کشور انتخاب شوند و در شهر جهانی باید رسانه جهانی هم داشته باشد و جوانان باید در آن پیشگام و زبان جهانی باشند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان یزد اضهار داشت: شعار امسال حمایت از کالای ایرانی مطرح شده است ولی متاسفانه ما در حوزه فرهنگی و هنری وارد کننده و مصرف کننده هستیم و وقتی می‌توانیم پیشرفت کنیم که از آثار فرهنگی و هنری خود استفاده کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار