رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت خبر داد؛
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت از افتتاح ۴ نمایشگاه کتاب در این شهرستان خبر داد و گفت:کتاب، عنصر اصلی و حقیقی پیشرفت هر جامعه است.
کد خبر: ۶۸۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ 18 November 2018

 احمد ذاکری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به طور همزمان ۴ نمایشگاه کتاب در محل‌های مجتمع فرهنگی هنری دیدار، دبستان قدس، دبستان شهید با هنر و دبستان زینبیه تفت آغاز بکار کرد.

ذاکری افزود: کتاب‌های ارئه شده در این نمایشگاه‌ها با موضوعات تخصصی کودک و نوجوان و در زمینه‌های داستان، شعر، قصه‌های قرآنی، هنر، بازی، سرگرمی و غیره است.

وی ادامه داد:کتاب، عنصر اصلی و حقیقی پیشرفت هر جامعه است و هر اجتماعی که مردمانش با مطالعه و کتابخوانی عجین شده باشند، بیش از سایر جوامع به پله‌های رشد و تعالی دست خواهد یافت.

ذاکری گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در گرو حمایت همه جانبه سازمان ها و نهادهای مسئول است و نباید این وظیفه تنها به عهده کتابخانه های عمومی گذشته شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت گفت: این نمایشگاه‌ها تا پایان هفته کتاب و کتابخوانی برای بازدید علاقمندان دایر است و مراجعه کنندگان می‌توانند کتاب‌های ارایه شده را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار