رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز خبر داد؛
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز گفت: ۶ میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات توسعه و ایجاد اشتغال پایدار به روستاییان و عشایری این شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۶۸۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 18 November 2018

احمد ایزدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز گفت: امسال برای حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی ۶ میلیارد و پانصد میلیون تومان وام تهسیلات به روستاییان و عشایر اختصاص یافت.

ایزدی افزود: هدف از اجرای طرح حمایت از توسعه اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ایجاد اشتغال براساس رسته‌های شغلی درسامانه کارا مناطق هدف مصرف است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز ادامه داد: ۸۰ طرح در ۸ ماه سال جاری در سامانه کارا این شهرستان ثبت شده است.

وی ادامه داد: تسهیلات اختصاص یافته به استان۵۶۰ میلیارد تومان بوده است که مبلغ ۶ میلیارد و پانصد میلیون تومان آن به شهرستان مهریز تعلق گرفته است.

ایزدی گفت: مشمولین دریافت این طرح مددجویان و خانواده‌ها تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، اقشار نیازمند و بیکار هستند.

وی افزود: افراد غیر مددجو با معرفی از نهاد‌های و کارفرمایان فعال در به کارگیری مددجویان روستایی نیز می‌تواند از این تسهیلات استفاده کنند.

ایزدی ادامه داد: این وام‌ها در رشته‌ شغل های مختلف و مناسب با اقلیم روستا‌های شهرستان مهریز اعطا می‌شود.

وی گفت: سقف پرداخت این وام حداقل ۲۵ میلیون و حداکثر ۵۰ میلیون تومان با سود۶ درصد و باز پرداخت ۶ ماه تا یک ساله است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدی احمدزاده طزنجی فرزند عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
با سلام اعطای این تسهیلات تا کی ادامه دارد ما ۴ ماه است که برای وام اشتغالزایی روستایی در زمینه دامداری ثبت نام کرده ایم در آن زمان بالغ بر چند میلیون یرای توسعه دامداری هزینه کردم ولی هنوز خبری از وام نشده است خانواده هایی که در روستا مانده ایم و کاسبی مناسبی نداریم چه گناهی داریم این وام برای ما خیلی ارزش دارد از شما خواهشمندم پیگیری کنید
مهدی احمدزاده طزنجی فرزند عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
با سلام اعطای این تسهیلات تا کی ادامه دارد ما ۴ ماه است که برای وام اشتغالزایی روستایی در زمینه دامداری ثبت نام کرده ایم در آن زمان بالغ بر چند میلیون یرای توسعه دامداری هزینه کردم ولی هنوز خبری از وام نشده است خانواده هایی که در روستا مانده ایم و کاسبی مناسبی نداریم چه گناهی داریم این وام برای ما خیلی ارزش دارد از شما خواهشمندم پیگیری کنید روستای طزنج شهرستان مهریز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار