فرمانده سپاه الغدیر یزد:
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه خوشبختانه امروزه بعد از ۴۰ سال بسیج یک مجموعه جهانی شده است، گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت برخاسته از تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۶۸۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 18 November 2018

فتح‌الله جمیری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان یزد که در محل فرهنگسرای غدیر برگزار شد، گفت: در حقیقت هماهنگی و تعامل بسیار خوبی در سطح ادارات استان وجود دارد که این مهم بسی جای افتخار است؛ چنانچه به‌جرئت می‌توان گفت که امروزه هیچ مشکل و زاویه‌ای بین ادارات، نهادهای دولتی و نظامی و سپاه وجود دارد و اقدامات به‌خوبی پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه آن‌ چیزی که در اختیار ماست، متعلق به آموزش‌وپرورش استان است، افزود: خوشبختانه امروزه همکاری مجموعه سپاه و بسیج با نهادهای مختلف استان یزد در شرایط بسیار خوبی دیده می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه مجموعه بسیج یک هدیه الهی است و فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه بسیج یک شجره طیبه است، نشان‌دهنده همین موضوع است، اظهار داشت: الحمدالله بسیج تحت عنوان یک مجموعه کارآمد شناخته‌شده است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب بسیج به معنای علی (ع) است؛ به این معنا که بسیجی تمام وجود خود را وقف اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.

جمیری بیان داشت: درواقع گسترده بسیج در تمام نقاط کشور بسیار وسیع است و امروز در تمام اقشار و نهادها خوشبختانه حضور بسیج در بین خواهران و برادران بسیار گسترده و این حضور در تمام عرصه‌ها به‌ویژه در خدمت‌رسانی به مردم نمایان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه بسیج در هرزمانی که مشکلی وجود داشته باشد، با تمام توان در راستای کمک و همیاری دولت‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است، تصریح کرد: برگزاری اردوهای جهادی و کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان در نقاط ‌مختلف کشور ازجمله فعالیت‌های بسیج و سپاه در این برهه از زمان شناخته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه امروزه بعد از ۴۰ سال بسیج یک مجموعه جهانی شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تفکر بسیجی منحصر به جمهوری اسلامی نیست و حتی در آمریکای مرکزی و جنوبی وارد شده است؛ چنانچه امروزه بسیج به یک تفکر فراملی و جهانی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، پیروزی‌های به دست آمده جبهه مقاومت در لبنان، سوریه، عراق، یمن و فلسطین را برخاسته از همین تفکر بسیجی دانست و عنوان کرد: خوشبختانه امروز تفکر بسیجی سبب شده تا اسرائیل ابتدا در جنگ ۳۳ روزه و بعدازآن در جنگ ۲۲ روزه مغلوب جبهه مقاومت شود؛ همچنین در چند روز قبل شاهد شکست رژیم جنایتکار صهیونیستی با همین تفکر بودیم؛ چنانچه برای جهانیان روشن شده است که این رژیم حتی توان دو روز ایستادگی در برابر مسلمانان را هم ندارد.

جمیری در پایان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بحمدالله در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود و پیروزی ازآن حزب‌اللهی‌هاست، تأکید کرد: امروزه تفکر بسیجی توانسته استکبار را در سراسر جهان تضعیف کند و هرروز میزان ضعف آن‌ها را افزایش دهد؛ همچنین انتظار این است که در هفته بسیج فضای ادارات استان یزد به گونه‌ فضاسازی بسیجی رقم بخورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار