سرپرست معاونت فرهنگی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه جشنواره کشوری "روح خدا " می‌تواند به صورت جهانی برگزار شود گفت: هر چه از انقلاب می‌گذرد معرفی شخصیت و آرمان‌های امام راحل دشوارتر می‌شود.
کد خبر: ۶۸۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 18 November 2018

سعید سعادتی نشستی با اعضای دبیرخانه جشنواره کشوری روح خدا در یزد با اشاره به رشد چشمگیر این جشنواره در مدت کوتاه راه اندازی و اجرا در سطح کشور اشاره و اظهار داشت: جشنواره کشوری روح خدا در طول این پنج سال به نحوی عمل کرده که نسبت به جشنواره‌های دیگر شناخته شده و عملکرد بسیار خوبی داشته است.

سرپرست معاونت فرهنگی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور افزود: بسیاری از جشنواره‌ها در سطح کشور در حال فعالیت است که امروزه بعد از سه دهه به شکوفایی رسیده ولی جشنواره کشوری روح خدا عملکرد بسیار خوبی در طول این پنج سال داشته است.

وی خاطرنشان کرد: البته با توجه به شخصیت بزرگ امام خمینی (ره) جای کار بسیار زیاد است و باید نسبت به معرفی آرمان‌های بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی به جهان تلاش کنیم.

سعادتی یکی از اصلی ترین راه‌ها در جهت صدور انقلاب اسلامی را معرفی شخصیت و آرمان‌های امام خمینی (ره) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: معرفی سبک زندگی امام راحل آنقدر گستردگی دارد که بتوان مدت‌ها در این زمینه فعالیت کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با اشاره به اینکه در دورانی قرار داریم که دهه پنجم انقلاب پا به عرصه وجود می‌گذارند تصریح کرد: جوانانی که امروزه در جامعه حضور دارند هیچ‌کدام انقلاب، امام خمینی (ره)، جانفشانی و ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌ها را ندیدند که سبب می‌شود کارمان دشوارتر از گذشته شود، پس جشنواره‌ای مانند جشنواره روح خدا می‌تواند در این راستا کمک شایان توجهی کند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که جشنواره کشوری روح خدا در آینده نزدیک بتواند به صورت جهانی فعالیت و انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل را آنگونه که شایسته است به جهانیان معرفی کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار