دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد از انتخاب داوران این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۶۸۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 18 November 2018

عباس گلرسان اظهار داشت: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی توسط هیئت انتخاب بازبینی شدند و تعدادی از آثار در دو بخش مستند و داستانی به بخش مسابقه راه یافتند.

وی با بیان اینکه عبدالحمید بقائیان، سیدمحمد حسینی و سعید مسعود آستانداری انتخاب فیلم‌های بخش مستند را بر عهده داشتند، افزود: بازبینی و انتخاب فیلم‌های رسیده در بخش داستانی نیز بر عهده مهدی مرعشی، مهدی کارگر شورکی و سیدمجتبی حسینی بوده است.

گلرسان خاطرنشان کرد: در این مرحله، هیئت داوران از میان ۴۵ فیلم در بخش داستانی و ۲۷ فیلم در بخش مستند، آثار برتر را انتخاب خواهند کرد.

وی عنوان کرد: محمدرضا اصلانی، مهدی نادری، احمد پهلوانیان، محمدحسین فرج و طیبه فلکیان به عنوان اعضای هیئت داوران سیزدهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی انتخاب شدند.

جوادیان زاده افزود: این افراد قرار است به ارزیابی ۴۵ فیلم داستانی و ۲۷ فیلم مستندِ انتخاب شده از سوی هیئت انتخاب جشنواره بپردازند و در هر بخش برگزیدگان نهایی را معرفی کنند.

دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی گفت: نمایش آثار از روز ۲۷ آبان‌ماه آغاز می‌شود و به مدت چهار روز ادامه دارد و مراسم اختتامیه نیز ۳۰ آبان در سینما تک برگزار می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار