در آیین بزرگداشت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛
آیین بزرگداشت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار و در این مراسم کتابخانه زندان مرکزی یزد به عنوان کتابخانه برگزیده کشور انتخاب شد.
کد خبر: ۶۸۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ 18 November 2018

مراسم بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همزمان با بزرگداشت مقام علامه طباطبایی با حضور جمعی از مسئولان و اندیشمندان برگزار و از کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) زندان مرکزی یزد به عنوان کتابخانه برتر مشارکتی تقدیر شد.

در این همایش که در تالار وحدت تهران برگزار شد، کتابخانه‌های عمومی برگزیده کشور در چهار بخش «نهادی شهری»، «نهادی روستایی»، «مشارکتی و مستقل» و کتابخانه برتر به لحاظ کار گروهی همچنین مسئول برتر کتابخانه های مشارکتی معرفی و تقدیر شدند.

در بخش تجلیل از کتابخانه‌های برتر مشارکتی، کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) به دلیل فراهم کردن پایگاه مناسب فرهنگی برای مددجویان، اجرای طرح‌های خلاقانه در راستای ترویج مطالعه و کتابخوانی و اوقات فراغت، فعالیت در برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع مانند نشست‌های کتابخوان، جمع‌خوانی، معرفی کتاب، برپایی نمایشگاه‌ها و ارائه دوره مشاوره و دوره‌های آموزشی به مددجویان، به عنوان یکی از کتابخانه‌های برتر مشارکتی معرفی شد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام ملانوری مسئول واحد فرهنگی زندان مرکزی یزد به عنوان مسئول کتابخانه امام حسن مجتبی (ع) و نماینده اداره کل زندان های استان یزد در این آیین حضور داشت و مورد تجلیل قرار گرفت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار