فرمانده سپاه خاتم خبر داد؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم گفت: 40 ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خاتم برگزاری می‌شود.
کد خبر: ۶۸۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ 18 November 2018

سرهنگ«حسین آزادی‌نژاد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج فرصت مناسبی برای نهادینه شدن تفکر و روحیه بسیجی در آحاد ملت به ویژه جوانان است.

وی با اشاره به نقش تفکر بسیجی در گسترش آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی افزود: امروز بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش موثری دارد و نیاز امروز جامعه ما حاکم شدن تفکر و روحیه بسیجی است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم با بیان این‌که معمار کبیر انقلاب بسیج را افتخاری ارزشمند دانست و گفت: تنها را توسعه و پیشرفت کشور ترویج و حراست از روحیه بسیجی است.

آزادی‌نژاد در ادامه با اشاره به تدوین برنامه‌های متنوع سپاه خاتم به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج تصریح کرد: در این هفته 40 برنامه آموزشی، بصیرتی، فرهنگی و تبیینی با هدف معرفی دستاوردهای و تبیین فعالیت‌های بسیج برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان این‌که شعار امسال هفته بسیج «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت است» خاطرنشان کرد: نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع جهاد کبیر دستاوردهای انقلاب، حمایت از تولید ایرانی و اقتصاد مقاومتی و برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه‌های تدوین شده برای هفته بسیج در خاتم است.

وی در پایان عطر افشانی، سرکشی و اعزام خانواده شهدا به مشهد مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی و‌بومی محلی، اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، اعزام گروه‌های جهادی میز خدمت با همکاری بسیج ادارات، دیدار با امام جمعه شهر هرات و مروست،گشت‌های محله محور و رزمایش و تمرینات تاکتیکی و جشنواره سرود از جمله مهمترین برنامه‌های در دستور کار است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار