مدیر استان‌های شرکت سروش گفت: شرکت صوتی تصویری سروش با داشتن ۲۸۰ پرسنل در زمینه‌های برنامه ریزی، مشارکت‌ها، فنی و پیام‌های بازرگانی فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۶۸۰۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ 17 November 2018

حسین صاحبی مدیر استان‌های شرکت سروش در مراسم تکریم و معارفه مدیر شرکت سروش یزد گفت: سروش بازوی اجرایی برای مراکز صدا وسیما است و در حوزه‌های مختلفی فعالیت می کند.

صاحبی افزود: شرکت صوتی تصویری سروش با داشتن ۲۸۰ پرسنل در زمینه‌های برنامه ریزی، مشارکت‌ها، فنی و پیام‌های بازرگانی فعالیت می‌کند.

پهلوانیان مدیر کل صدا وسیمای مرکز یزد نیز تبادل و تعامل بیشتر و هم افزایی بین سروش و صدا وسیما را از چشم انداز‌های سازمان دانست.

در این مراسم عباس گلرسان به عنوان سرپرست اجرایی شرکت صوتی و تصویری سروش یزد معرفی و از زحمات محمود شادکام قدردانی شد.

دفاتر نمایندگی سروش با هدف توسعه فعالیت‌های بازرگانی، فنی و توسعه و امور فرهنگی و هنری و پاسخگوئی به نیاز‌های مخاطبان بویژه جوانان تأسیس گردیده است.

تهیه و تولید برنامه‌های تلویزیونی بویژه برنامه‌های مستند، تهیه و تولید برنامه‌های رادیویی، تهیه و تولید برنامه‌های اطلاع رسانی در خصوص پروژه‌ها و عملکرد سازمانها، نهاد‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی، طراحی و اجرای دوره‌های آموزش، فرهنگی و هنری، عرضه آثار تولیدی صوتی و تصویری سروش، معرفی تجهیزات و سیستم‌های حرفه‌ای سروش، بازاریابی، جذب، تولید و پخش تیزر‌های تبلیغاتی از مهمترین وظایف دفاتر نمایندگی سروش در چارچوب دفتر مرکزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار