طی حکمی از سوی رییس هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران مدیرکل جدید پست استان یزد با حضور عضو هیئت مدیره این شرکت معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۶۸۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 17 November 2018

«علیرضا زرگوش» در آیین تکریم و معارفه مدیرکل پست استان که با حضور مسئولان ارشد دستگاه‌های نظارتی و اداره پست استان با بیان این‌که اقتصاد امروز جهان در حال تغییر از تولید محوری و دانش محور است، اظهار کرد:‌ سازمان‌هایی در این شرایط موفق خواهند بود که علاوه بر اطلاعات روشن، کامل و هدفمند صاحب تکنولوژی روز باشند.

وی افزود:‌ حوزه ارتباطات به عنوان یکی از محوری‌ترین بخش‌های خدمانی در حوزه اقتصادی و تجاری کشور، پل ارتباطی مناسبی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران استفاده از تکنولوژی آی تی را یکی از اقدامات جدی شرکت پست در ارائه خدمات بیشتر و بهتر دانست و گفت‌: شرکت ملی پست ایران سعی کرده با بروز رسانی شکبه توزیع خود خدمات را آنلاین ثبت و ارائه کند.

زرگوش در ادامه دهقان مدیرکل پیشین اداره کل پست استان یزد را نیروی کارآمد و شاخصی برای شبکه پستی ایران عنوان کرد و ادامه داد:‌ برنامه محور بودن یکی از مهمترین ویژگی‌های وی در اداره شبکه پستی یزد بوده است.

این مسئول در پایان از تلاش«مسعود دهقان» تجلیل و «علی‌محمد رحمانی‌پور» را به عنوان مدیرکل جدید اداره پست استان یزد معرفی کرد.

گفتنی است؛ رحمانی پور پیش از این مسئولیت معاون فنی و بازرگانی اداره کل پست یزد را به عهده داشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار