سرپرست فرمانداری یزد تأکید کرد؛
سرپرست فرمانداری یزد با اشاره به ضرورت اهميت تامين گندم و آرد مطلوب گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی لازم براي بهبود و پخت نان در یزد ضروری است.
کد خبر: ۶۸۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶ 17 November 2018

«عباس حيدري» در نشست كارگروه استاني آرد و نان که به منظور برگزاري دوره آموزشي خريد آرد نيمه يارانه‌اي از طريق سامانه برگزار شده است، با تاكيد بر اهميت بهبود كيفيت نان اظهارکرد: نان همواره در طول تاريخ مورد تكريم و احترام مردم اين ديار بوده و ضروي است با بهبود كيفيت پخت از اصراف اين نعمت جلوگيري نمود .

وي با اعلام آگاهي از مشكلات صنف نانوايي در استان افزود: با پيگيري‌هاي انجام شده بسياري از مشكلات اين حوزه مرتفع شده و در تلاشيم با همدلي و همكاري وضعيت موجود را سامان دهيم .

سرپرست فرمانداري يزد در ادامه با اشاره به ضرورت اهميت تامين گندم و آرد مطلوب گفت: ضروري است واحدهاي توليدي آرد نيز ضمن رعايت نكات بهداشتي تمام همت خود را براي تامين آرد با درصد سبوس استاندارد به كار گيرند .

حیدری كسب آموزش‌هاي لازم براي بهبود و پخت نان را از دیگر موارد حائز اهمیت دانست و بیان کرد: انتظار مي‌رود اتحاديه با برگزاري دوره‌هاي آموزش تهيه خمير و پخت نان مناسب زمينه را براي افزايش كيفيت و رضايتمندي مردم فراهم نمايد .

گفتنی است؛ كارگاه آموزشي نحوه استفاده از سامانه عرضه آرد باكيفيت براي واحدهاي نانوايي نيمه يارانه‌اي، فانتزي پزها و مصارف صنعتي و بهداشتي برگزار شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار