مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:
یزد ـ مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: اینکه برخی خانواده‌ها برای رشد و پیشرفت فرزندان خود تنها دغدغه تربیت علمی آنها را دارند، صحیح نیست.
کد خبر: ۶۸۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ 17 November 2018

عباسعلی دانافر در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان تفت با تبریک کسب رتبه برتر یزد برای بیست و پنجمین سال متوالی در کنکور سراسری به دانش آموزان و خانواده‌های آنها اظهار داشت: این برتری و کسب موفقیت نشان از تلاش و جدیت دانش آموزان و دلسوزی خانواده‌ها در مسیر تربیت علمی فرزندان آنها است.

وی عنوان کرد: البته تحصیلات بالا و قرار گرفتن در مسیر پیشرفت علمی، موفقیت بزرگی برای هر فرد محسوب می‌شود اما نگاه خانواده‌ها و دانش آموزان نباید تنها به مباحث علمی معطوف باشد.

دانافر خاطرنشان کرد: تحصیل و علم آموزی، یک بعد از زندگی هر انسان است و لازم است در کنار پیشرفت‌های علمی و تحصیلی، سایر ابعاد زندگی نیز مدنظر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد: اینکه برخی خانواده‌ها برای رشد فرزندان خود تنها دغدغه تربیت علمی آنها را دارند، کافی و صحیح نیست بلکه سایر مهارت‌ها نیز باید در دانش آموزان تقویت شود.

وی با بیان اینکه هر یک از این دانش آموزان در آینده باید یک زندگی را اداره کنند، افزود: فرزندان ما علاوه بر پیشرفت‌های تحصیلی باید مهارت‌های برقراری ارتباط، مهارت‌های زندگی، مهارت فنی، تربیت دینی و اخلاقی و بسیاری از مهارت‌های دیگر را نیز داشته باشد تا بتواند در زندگی آینده خود به موفقیت برسد.

دانافر اظهار داشت: بنابراین همه تلاش ما نباید تنها برای آموزش باشد بلکه باید به دنبال رشد همه‌جانبه دانش‌آموز باشیم و ساختمانی شش گانه را رشد دهیم تا شادابی و پویایی را در مدارس داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت شورای آموزش و پرورش در استان و شهرستان‌ها، بیان کرد: شورای آموزش و پرورش دارای جایگاهی ویژه است و باید از این ظرفیت‌ها در راستای تعیین و تحقق اولویت آموزش و پرورش استفاده شود تا به جایگاه خود در جامعه دست پیدا کند.

به گزارش مهر، در ادامه این نشست شورای آموزش و پرورش، مسئولان تفت و مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از هنرستان سیدالشهدای تفت و چهار کارگاه جدیدالاحداث آن بازدید کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار