مسئول مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد؛
مسئول مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: در تلاشیم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی اطلاعات لازم را در مورد اعتیاد در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم.
کد خبر: ۶۷۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 14 November 2018

فاطمه رضایی نسب مسئول مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به اجرای برنامه‌های توانمندسازی دانش‌آموزان یزدی در برابر اعتیاد، از برگزاری مراسم هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در مدارس یزد خبر داد.

رضایی نسب گفت: گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی را مهمترین هدف برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در مدارس دانست.

مسئول مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: انسجام بخشی ظرفیت‌ها و خدمات درون و برون سازمانی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد از دیگر اهداف برگزاری این برنامه در سطح مدارس است.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مدرسه، سخنرانی‌های آموزشی و نمایش فیلم‌های آموزشی برای نوجوانان را از جمله برنامه‌های شاخص هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در مدارس دانست و افزود: توزیع محصولات فرهنگی پیشگیری در مدرسه نظیر کتابچه، دفترک و لوح فشرده از دیگر برنامه‌های تدوین شده در این هفته است.

رضایی نسب با توجه به ارتباط والدین با فرزندان گفت: نداشتن شناخت سطح درک فرزند، توقعات بیش از حد توان فرزند، نبود توجه به ویژگی‌های دوران نوجوانی و جوانی، از سوی والدین موجب بروز برخی اختلالات بین والدین و فرزندان می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار