معاون استاندار یزد:
معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با اشاره به فشارهاي آمريكا و ايجاد مشكلاتي در مسير اهداف جمهوري اسلامي ايران گفت: اميد آفريني و نشاط اجتماعي عبور از تحريم‌ها را تسهيل مي‌كند .
کد خبر: ۶۷۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ 13 November 2018

«محمدعلی طالبی» در نشست هم انديشي و برنامه‌ريزي دستگاه‌هاي اجرايي و نهادهاي موثر فرهنگي و هنري استان که به منظور گراميداشت هفته وحدت بر مبناي تقويت همدلي و نشاط اجتماعي برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فشارهاي آمريكا و هدف قرار دادن جايگاه اقتصادي كشور به ابزار تحريم، افزايش اميد به آينده براي عبور از شرايط سخت و حفظ اقتدار و جايگاه بين المللي كشور از اهميت بالايي برخوردار مي‌باشد.

وی افزود: با افزايش نشاط اجتماعي اميدآفريني در جامعه نيز تحقق مي يابد و در اين مقطع زماني با توجه به مناسبت‌هايي از جمله ماه ربيع الاول،گراميداشت هفته وحدت و چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي مي‌توان با برنامه‌ريزي مناسب فضايي مردمي و پويا را رقم زد .

معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: تلفيق مناسبت‌هاي مذهبي و انقلابي در برنامه‌هاي پيش‌رو با هدف تقويت همدلي و نشاط در بخش‌هاي مختلف جامعه با مشاركت مردم، تمام دستگاه‌هاي اجرايي و نهادهاي موثر اثرات مثبتي به همراه دارد و در انسجام داخلي براي عبور از مشكلات اثرگذار است.

طالبی تصریح کرد: تهيه جدول زمانبندي برنامه‌هاي متنوع در بخش‌هاي مختلف استان و اطلاع‌رساني مجازي و مكتوب براي زمينه‌سازي مشاركت و حضور اقشار مختلف در برنامه‌ها نيز اهميت و نيازمند توجه مي‌باشد .

این مسئول در پايان تأکید کرد: لازم است اين نوع برنامه‌ها تداوم داشته و فعاليتي دائمي در حوزه نشاط اجتماعي مورد توجه قرار گيرد و از سوي ديگر توجه به مخاطبان خاص دستگاه‌هاي اجرايي از جمله بهزيستي،كميته امداد و نهادهاي حمايتي نيز ضرورت دارد

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار