دکتر «علیرضا پاک گوهر» در مراسمي با حضور دکتر عابسی ريیس دانشگاه پیام نور استان یزد به عنوان ريیس جدید دانشگاه پیام نور میبد معرفی شد.
کد خبر: ۶۷۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶ 13 November 2018

«علیرضا پاک‌گوهر» در این مراسم با اشاره به شعار «دانشگاه تعاملی»، گفت: دانشگاه پیام نور، بستر و زمینه‌ي مناسبی برای همکاری و تعامل بیشتر بین مدیران اجرايی شهرستان اعم از بخش صنعت، هنر و گردشگري است و مي‌تواند تحول جديدي در اين بخش‌ها ايجاد كگند.

وی افزود:دانشگاه پیام نور میبد در کنار دو دانشگاه بزرگ شهرستان يعني دانشگاه میبد و دانشگاه آزاد اسلامی اين شهر می تواند بازوی قدرتمند دیگری در شهرستان باشد و با ورود به عرصه‌های علمی، فرهنگی و هنری از آسیب‌های اجتماعی جلو‌گیری کند.

پاک‌گوهر در پايان نيز ابراز امیدواری کرد كه با پشتوانه مردمی، عنایت مدیران شهری، همکاری و یک‌رنگی پرسنل و کارمندان دانشگاه و همکاری با بخش صنعت و با بکار‌گیری پتانسیل‌های مناسب، بتوان در آینده نزدیک با یک نتیجه مثبت، پیشرفت در تمام زمینه‌ها را در اين دانشگاه شاهد باشيم.

گفتني است، در این مراسم كه با حضور فرماندار ميبد و جمعي از مسئولان شهرستان برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های دکتر «علیرضا دهقانپور» رييس سابق اين دانشگاه قدرداني شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار