معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان ؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان گفت: یکی از مشکلات و کاستی‌های جامعه پایین بودن سطح فرهنگ مطالعه است.
کد خبر: ۶۷۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 13 November 2018

رقیه کرمانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان در نشست کتاب و کتابخوانی در اردکان گفت: ۲۴ آبان به عنوان روز کتاب و کتابخوانی تعیین شده است و بی گمان هیچ ذخیره و میراثی سودمند‌تر و با ارزش‌تر از کتاب نیست، چرا که کتاب مایه آرامش روحی انسان است.

کرمانیان افزود: بدون شک یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که می‌تواند آفت جهل را بزداید، مطالعه است و آنچه می‌تواند شبهه‌های ذهنی را دفع کند و ایمان و اطمینان را به قلب‌ها باز اورد کتابخوانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان ادامه داد: برای ایجاد علاقه به کتاب و کتابخوانی، عوامل متعددی نقش دارند که نخستین آن‌ها خانواده است و در واقع نقطه آغازین ایجاد عشق و علاقه به کتاب و کتابخوانی از خانواده آغاز می‌گردد.

پایین بودن سطح فرهنگ مطالعه از کاستی‌های جامعه
کرمانیان افزود: یکی از مشکلات و کاستی‌های جامعه ما گریز از کتاب و پایین بودن سطح فرهنگ مطالعه است که ریشه‌ها و علت‌های مختلفی می‌تواند داشته باشد در راس آن‌ها نبود احساس ضرورت است تا وقتی انسان در وضعیت نیاز قرار نگیرد در پی رفع آن نخواهند افتاد.

وی گفت: سرانه کتابخوانی در شهرستان اردکان بیشترین آمار را دارد و این شهرستان به عنوان یونان کوچک نام گذاری شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان گفت: سطح فرهنگ کتابخوانی باید بالا برود تا بتوانیم در مورد اندیشه‌های مختلف صحبت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار