دبیر اجرایی جشنواره ملی فیلم رضوی یزد خبر داد
دبیر اجرایی جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی یزد از رشد 2 برابری اثر هنرمندان یزدی در سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 13 November 2018

عباس گلرسان در نشست خبری با اصحاب رسانه از پایان کار هیئت انتخاب بخش مستند و داستانی جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی یزد خبر داد و گفت: افزایش ثبت‌نام آثار جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی یزد در سال جاری با رشد خوبی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه حضور اثر هنرمندان یزدی در این جشنواره نسبت به سال گذشته حدود دو برابر رشد داشته است، اظهار داشت: داوران این جشنواره ترکیبی از اساتید یزدی و ملی هستند و محوریت این جشنواره رضوی است و هر موضوعی که پیرامون رضوی و اخلاق رضوی باشد، در این جشنواره وجود دارد.

دبیر اجرایی جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی یزد بیان داشت: در مرحله اول این جشنواره ۵۰۳ اثر وجود داشته است و ۴۰۱ اثر توسط هیئت انتخاب موردبررسی قرار گرفته و از این تعداد ۴۵ اثر در بخش داستانی برای بخش رقابت در مسابقه انتخاب شده است؛ همچنین ۲۷ اثر مستند برای بخش رقابت نهایی انتخاب شده است که ۲۷ آبان‌ماه داوران جشنواره در استان حضور یافته و ۳۰ آبان‌ماه نتایج اعلام می‌شود.

گلرسان با اشاره به اینکه هیئت انتخاب سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در بخش مستند متشکل از آقایان عبدالحمید بقائیان، سیدمحمد حسینی و سیدمسعود آستانداری هستند، تصریح کرد: در بخش داستانی مهدی مرعشی، مهدی کارگر شورکی و سیدمجتبی حسینی به‌عنوان هیئت انتخاب به ارزیابی آثار پرداخته‌اند.

وی در پایان بیشترین آثار داستانی بخش رقابت این جشنواره را مربوط به استان تهران با ۱۷ آثار عنوان کرد و ابراز داشت: استان یزد با ۹ آثار داستانی در جایگاه بعدی قرار گرفته است؛ همچنین در بخش مستند استان یزد با ۱۰ اثر در جایگاه اول قرار گرفته و استان تهران با چهار اثر در جایگاه دوم قرار گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار