نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت مادی و معنوی از ملی پوشان مدال آور و افتخار آفرین کشور جزو وظایف مهم دولت است که با همراهی مجلس انجام می شود.
کد خبر: ۶۷۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 13 November 2018

محمدرضا صباغیان در آئین استقبال از حمید بهزاد پور دروازه بان مهریزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران افزود: حل نیازها و مطالبات بر حق ورزشکاران و رسیدگی به وضعیت آنها باید مدنظر همه مدیران اجرایی و ورزشی در استان و کشور باشد.
وی ادامه داد: مدال آوران و ملی پوشان برای کسب افتخار برای کشور در میادین مختلف بسیار زحمت می کشند و قطعا حمایت و همراهی از آنها یک وظیفه مهم محسوب می شود که باید در عمل انجام شود.
همچنین فرماندار مهریز گفت: بهزاد پور جزو جوانان موفق ورزشی این شهرستان است که در رقابت های فوتبال ساحلی بین قاره ای برای کشور و یزد افتخار کسب کرد.
سیدمحمد رستگاری افزود: تجلیل از ورزشکاران و حمایت از آنها و رسیدگی به مطالبات بر حق ورزشکاران جزو برنامه های دولت است که با همکاری دیگران انجام می شود.
حمید بهزادپور سنگربان بومی استان یزد در تیم ملی ایران و باشگاه پارس جنوبی بوشهر است که در مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره ای امارات همراه تیم ملی ایران به مقام قهرمانی رسید.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
تیم های مقاومت گلساپوش یزد و ایفا و پیام کویر اردکان سه نماینده استان یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور هستند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده و 48 هیات ورزشی استانی و 300 هیات شهرستانی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار