هدف از برگزاری این مانور کاهش آسيب پذيري و افزايش ضريب توانمندي تجهيزات در زمان اضطراری ومقاوم بخشي زير ساخت هاي استان و تامين خدمات ضروري اعلام شد .
کد خبر: ۶۷۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴ 08 November 2018

 به گزارش تابناک یزد، مديرکل پدافند غيرعامل استان یزد گفت: همزمان با هفته پدافنذ غيرعامل مانور پايداري و تاب آوري شبکه انتقال برق صبح امروز در يکي از پسن هاي برق رساني شهر يزد برگزار شد .
طهماسبی افزود: در اين مانور گروههاي عملياتي و پشتيباني و امداد شرکت برق منطقه ايي با الان وقوع حادثه در يکي از پست هاي برق رساني وارد عمل شدند و نسبت به استمرار خدمات رساني به مردم و رفع عيب در پست برق رساني و شبکه انتقال در کمترين زمان اقدام کردند .
وی هدف از برگزاری این مانور را کاهش آسيب پذيري و افزايش ضريب توانمندي تجهيزات در زمان اضطراری و مقاوم بخشي زيرساخت هاي استان و تامين خدمات ضروري اعلام کرد .
صباغ زادگان مدير عامل شرکت برق منطقه ايي يزد از چگونگي طراحي تداوم چرخه توليد انرژي برق در زمان اضطرار و شناسايي مراکز حساس و مهم در زمينه انرژي در کارگروه پدافند غير عامل آب و انرژي استان خبر داد و برآمادگي دستگاههاي خدمات رسان از جمله برق براي تامين برق در مواقع اضطرار و تمهديدات لازم در اين خصوص تاکيد کرد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار