یک استاد دانشگاه با بیان این‌ ایستادگی مردم و هوشیاری همگان همانند گذشته نقش اصلی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به خصوص در عرصه اقتصادی و جنگ روانی دارد، گفت: انسجام ملی و ترویج روحیه استکبار ستیزی یکی از ضرورت‌های مدیریت کشور در شرایط کنونی است.
کد خبر: ۶۷۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 06 November 2018

«حسن عباسی» در جمع کثیری از دانشجویان و دانش‌آموزان یزدی با بیان این‌که تحریم جزو برنامه‌های همیشگی و هنر استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: دشمنی استکبار جهانی در 40 سال گذشته بارها علیه نظام ما اتفاق افتاده است .

وی افزود: ایستادگی مردم و هوشیاری همگان همانند گذشته نقش اصلی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به خصوص در عرصه اقتصادی و جنگ روانی دارد .

این استاد دانشگاه با بیان این که انسجام ملی یکی از ضرورت‌های عصر امروز است،‌ گفت: ترویج روحیه استکبار ستیزی بین اقشار مختلف جامعه به ویژه مردم نقش مهمی در شکست دشمنان انقلاب ایفا می‌کند.

«حسین میرشریف» مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یزد در ادامه به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: استکبارستیزی، ویژگی مهم نظام است و باید این هدف ادامه یابد.

وی افزود: ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی شاهد توطئه های مختلف استکبار علیه نظام بوده و قطعا آنها چشم دیدن موفقیت های کشور را ندارند و به دسیسه های خود ادامه می دهند.

میرشریف ادامه داد: آمریکا با حمایت برخی کشورها تاکنون از هیچ کوششی علیه انقلاب اسلامی کوتاهی نکرده و همچنان با تحریم های جدید و جنگ اقتصادی می‌خواهد جلو پیشرفت کشور ما را بگیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دانش آموزان به عنوان نسلی انقلابی، گوش به فرمان مقام معظم رهبری، روحیه استکبارستیزی را ادامه می دهند و تسلیم فشار روانی و اقتصادی کفرجهانی نمی‌شوند.

وی در پایان گفت: اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گوش به فرمان مقام معظم رهبری، لحظه‌ای دست از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر نمی‌دارند و با حضور در عرصه‌های مختلف، مدافع نظام هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار