کاگردان تئاتر «آزادراه» با اشاره به برگزاری این برنامه گفت: تئاتر «آزادراه» به عنوان دومین نذر فرهنگی تئاتر استان تا 25 آبان ماه در یزد بروی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۶۷۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 06 November 2018

 

«حمیدرضا شهامتی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا-منطقه یزد، با اشاره به برگزاری نمایش «آزادراه» اظهار کرد: این نمایش فرهنگی و آیینی از 11 تا 25 آبان ماه هر شب از ساعت 20 تا 21:15 در محل موزه خودروهای کلاسیک یزد روبروی پارک هفتم تیر به صورت رایگان برگزار می‌شود .

وی در رابطه با داستان این نمایش افزود: «آزادراه» روایت زندگی چهار نفر است که در چهار کاراکتر اتفاق می‌افتد و پیوند زندگی این افراد را در محل برگزاری تعزیه نشان می‌دهد .

کارگردان تئاتر «آزادراه» گفت: این برنامه فرهنگی دومین نذر فرهنگی تئاتر یزد است که برای مخاطبان برگزار می‌شود .

شهامتی در مورد عوامل این تئاتر تصریح کرد: «علی دهقان‌پور»، «هادی آخوندزاده»، «سهیلا عسکری»، «پریا حکیمی» به عنوان بازیگران این نمایش نامه، «حامد حکیمی» به عنوان نویسنده داستان و «مصطفی راغب» به عنوان خواننده تیتراژ در برگزاری این نمایش نقش دارند .

این مسئول در مورد دیگر عوامل این تئاتر فرهنگی بیان کرد: «احسان قانع» دستیار کارگردان، «محسن احمدی» مشاور تبلیغاتی، «مهدی میرزابابایی» طراح پوستر و «حجت فتوحی» مجری طرح هستند .

وی در پایان خاطر نشان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، گروه هنری دهه هفتادی‌ها و کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت رقیه نیز در برگزاری این برنامه همت کرده‌اند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار