مدیر کل دامپزشکی استان یزد خبر داد؛
مدیر کل دامپزشکی استان یزد گفت: مانور دور میزی مبارزه با آنفلونزای پرندگان در استان با حضور ۱۲ دستگاه مربوط از جمله دستگاه قضایی، انتظامی تخصصی و بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 06 November 2018

علی اکبر حدادزاده مدیر کل دامپزشکی استان یزد گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور و استان و خطر نفوذ عوامل بیماری زا که صنعت دام و طیور را تحت تاثیر قرار می دهد و آمادگی دستگاه‌های مربوطه، مانور دور میزی مبارزه با آنفلونزای پرندگان در استان برگزار شد.

حدادزاده افزود: این مانور که با حضور ۱۲ دستگاه مربوط از جمله دستگاه قضایی، انتظامی تخصصی و بهداشتی برگزار شد هر کدام از دستگاه‌های مربوط برنامه و پیشنهادات خود را برای مقابله با خطر‌های احتمالی ارائه دادند.

وی با بیان اینکه در فصل زمستان بیماری آنفولانزای پرندگان شیوع بیشتری دارد گفت: خوشبختانه تاکنون مورد خاصی از بیماری در استان مشاهده نشده است.

مدیر کل دامپزشکی استان ادامه داد: کنترل و جلوگیری از فعالیت واحد‌های غیر مجاز و ساماندهی و بهسازی واحد‌های در حال تولید و یا واحد‌هایی که برای نخستین بار درخواست جوجه ریزی دارند از جمله اقدامات این سازمان برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های آنفولانزای پرندگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار