رئیس بنیاد شهید:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه گفتد: از ابتدای سال 1397تاکنون برای ترویج فرهنگ شهادت در میان قشرهای مختلف جامعه، 60 یادواره و بزرگداشت شهدا در این شهرستان برگزارشده است .
کد خبر: ۶۷۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 05 November 2018

مصطفی کریمی در آستانه برگزاری یادواره 275 شهید شهرستان افزود: برگزاری یادواره‌ها به مناسبت‌های مختلف تا پایان سال جاری همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا که کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت : باید جانفشانی شهدا ، ایثارگران و رزمندگان اسلام را برای نسل امروز جامعه تبیین کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه یادآور شد: اقتدار و عظمتی که امروز ایران در دنیا دارد ، مدیون ازخودگذشتگی شهدا ، جانبازان و خانواده‌های آن‌هاست.
کرمی بابیان اینکه ایثار و فداکاری شهدا و خانواده معظم شهدا ، الگویی بی‌نظیر برای جهان اسلام شدند، تصریح کرد: جهانیان به شهامت و فداکاری شهدا و ایثارگران ایران اسلامی اذعان دارند .
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه یادآور شد: شهدای ما با اطاعت از امام خمینی (ره) در میدان‌های جنگ حضور یافتند و جان خود را نثار کردند و اکنون مهمترین وظیفه ما عمل به وصایای شهدا و حرکت در مسیر شهدا و ولایت است.
این مسئول رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران ابرکوه بابیان اینکه شهدا و ایثارگران از افتخارهای تاریخ هستند، بیان کرد: تجلیل از ایثارگران و بزرگداشت شهدا ،جامعه را در برابر توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی بیمه کرده است .
وی خاطرنشان کرد: یادواره 275 شهید شهرستان چهارشنبه هفته جاری همزمان با شب شهادت امام رضا (ع) در تکیه ابوالفضل (ع) محله « دربقلعه» این شهر برگزار شود .
ابرکوه 275 شهید، 570 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امراله مهماندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
کلاس اول ابتدایی (قبل از انقلاب) بودم که خانم گشاده رو یا زیبا (احتمالا از اهالی شهر لار بودند) خیلی مختصر (اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی احتمالا تمام توان ایشان بوده است) اینجانب را با مرحوم آقای روح الله موسوی خمینی (امام خمینی) و کاری که می خواهند در کشور انجام دهند (انقلاب اسلامی) آشنا کردند بعد از انقلاب اسلامی برای انقلاب اسلامی با از بین بردن مقداری از اقلام تبلیغاتی ضد انقلاب ها کارم را شروع کردم تا قبل از دفاع مقدس کمی فعالیتم بیشتر شد که شامل مواردی درگیری فیزیکی خود سرانه با افراد ضد انقلاب بود که در جایی نیز ثبت نشده است بعد در دوران دفاع مقدس بود که فعالیتم بیشتر شد (از زمان تاسیس سپاه پاسداران در شهر خنج تا کمی قبل از هم اکنون که در کلان شهر شیراز و شهر صدرا بسیجی فعال بوده ام + دو سال رزمنده داوطلب بسیجی در خط مقدم و یکسال نیز از داوطلبانه از کمیته انقلاب اسلامی در خط مقدم حضور داشته ام) به حداکثر رسیده است که تا مرز اسارت و شهادت در دفاع مقدس پیش رفتم اما متاسفانه جانبازی در دفاع مقس نصیبم شد اینجانب با این سابقه فعالیتی که برای سرافرازی کشورم داشته ام حال می نویسم که 99 درصد از کل کارهایی که در کل کشور می گویند برای ایثارگران کل کشور انجام داده اند یا می دهند تبلیغات دروغین حکومتی است خیلی دوست دارم تا مکانی پیدا شود تا جزئیات این دروغ های بزرگ را برای مردم ایران بنویسم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار