مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد مطرح کرد؛
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد گفت : امروز ملت ایران پرچم دار مبارزه با استکبار است و این هدف را مصرانه دنبال می‌کند.
کد خبر: ۶۷۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 05 November 2018

حجت الاسلام محمد شریف حسینی کوهستانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز گفت : با رشد فکری که در ایران به وجود آمد هدف امام خمینی(ره) قیام علیه رژیم پهلوی ، تسخیر لانه جاسوسی و زنده نگه داشتن شهدای دانش آموز بود.

حجت الاسلام کوهستانی با اشاره به اینکه نام گذاری سفارت آمریکا در ایران به نام لانه جاسوسی افزود : مستندات نشان می‌دهد که سفارت آمریکا در ایران برای نابودی نظام جمهوری اسلامی فعالیت داشته است.

وی گفت: با توجه به تجربه‌ای که بدست آورده ایم آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است و با رشد فکری هر ایرانی مبارزات علیه آمریکا شکل گسترده‌ای می‌گیرد.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: امروز ملت ایران پرچم دار مبارزه با استکبار است و این هدف را مصرانه دنبال می‌کند.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: در مقابل دشمن باید قد علم کرد و وارد میدان مبارزه شد.

وی با اشاره به اینکه عاقل‌ترین انسان‌ها فردی است دشمن خود را بشناسد گفت: امسال شاهد شعار استکبارستیزی میلیونی مردم ایران بودیم و نمی‌توان نور ایمان را خاموش کرد.

ملت ایران ذلت نمی پذیرد
حجت الاسلام حسینی کوهستانی ادامه داد: حتی اگر در ایران امکانات کم شود ملت ایران این را می‌پذیریند، اما ذلت را هرگز گرسنگی بهتر از این است که در مقابل استکبار سر خم کنیم.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی افزود: باید باور‌های دینی تقویت کنیم صبر و مقاومت و دینداری زیادی داشته باشیم بدانیم از نظر قران آمریکا و یهود دشمن مسلمان است و در مقابل دشمن سست نشویم.

محمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز گفت: امروز وظیفه ملت ایران همدلی و اتحاد یکپارچگی برای مبارزه با خیانت‌های آمریکا علیه ایران است.

رستگاری ادامه داد: حضور پرشور مردم مهریز نشان دهنده عزم راسخ برای رشد و بالندگی برای رسیدن به اهداف والای انقلابی است.

سید علی کارآموز مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز گفت: ۱۳ آبان نمادی از قدرت من انقلابی هستم در بین جامعه هدف آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: دانش آموزان در مهریز با تلاش خود مقابل استکبار جهانی ایستادن و توانایی خود را در عرصه‌های معنوی و علمی به نمایش گذاشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار