در مراسم افتتاح پایگاه امداد میبد مطرح شد؛
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از خدمت‌رسانی پایگاه‌های امداد و نجات در مناطق مختلف به ۷۰ هزار زائر اربعین خبر داد.
کد خبر: ۶۷۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ 05 November 2018

مرتضی سلیمی در مراسم افتتاح پایگاه امداد و نجات کمربند غربی ‌میبد با اشاره به مشارکت خوب خیران استان یزد در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: ایجاد پایگاه امداد و نجات در کمربند غربی میبد با کمک‌های خیری، به طور قطع الگویی برای ایجاد پایگاه‌های امداد و نجات در استان و کشور برای جذب کمک‌های مردمی و خیری خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمت‌رسانی هلال احمر به زائران اربعین عنوان کرد: پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر در نقاط مختلف، هم در مسیرهای رفت و برگشت زائران، هم در نقاط مرزی و هم در مسیر پیاده‌روی در مجموع به ۷۰ هزار زائر خدمت رسانی کردند.

سلیمی ضمن استقبال از راه‌اندازی پایگاه‌های امداد و نجات تأکید کرد: آمادگی داریم همکاری‌ و مساعدت لازم برای تسهیل خدمت رسانی داوطلبانه در پایگاه‌های امداد و نجات را انجام دهیم.

د، هرگونه مساعدتی لازم است در پایگاه‌ها انجام دهد تا خدمت‌رسانی که داوطلبانه است به بهترین صورت انجام شود.

وی با تشکر از کمک مسئولان محلی در راه اندازی پایگاه یاد شده به پروژه‌هایی نظیر فرودگاه و ایستگاه راه‌آهن که در حال احداث است، اشاره کرد و گفت: این شهرستان با توجه به موقعیت خوبی که دارد، می‌تواند به‌عنوان بارانداز برای یزد و سایر استان‌ها انتخاب شود و قادر است خدمات خوبی را برای تأمین نیازهایی که در این‌ارتباط وجود دارد، ارائه کند .

به گزارش مهر، پایگاه امداد و نجات هلال احمر در کمربند غربی میبد در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع با ۵۰۰ مترمربع زیربنا و مجهز به درمانگاه امداد سرپایی و استراحتگاه، برای خدمت‌رسانی و امدادرسانی در حوادث جاده ای ایجاد شده است.

نیمی از هزینه‌های این پایگاه که در آن پنج امدادگر داوطلبانه خدمت می‌کنند، توسط فرد خیری به نام موسوی تامین شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار