رئیس امداد و نجات هلال‌احمر:
یزد - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به فعالیت 477 پایگاه امداد و نجات برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی تأکید کرد: امسال سطح خدمات رسانی سازمان 6 درصد در مقایسه با اربعین سال 1396 افزایش داشته است. خدمات امداد و نجات به زائران اربعین 6 درصد افزایش داشت
کد خبر: ۶۷۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 03 November 2018

مرتضی سلیمی در یزد بابیان اینکه طرح امداد و نجات ویژه اربعین از 20 مهرماه سال جاری آغاز و تا 11 آبان ادامه داشت، افزود: در این مدت 15 هزار نفر روز امدادگر ، پزشک و پرستار سازمان با هشت فروند بالگرد مشغول خدمت‌رسانی به زائران در مرزهای چذابه، شلمچه و مهران بودند.
وی اظهار داشت: نیروهای امدادی با 250 نفر و در اختیار داشتن 35 دستگاه آمبولانس و هفت‌دستگاه اتوبوس آمبولانس در مدت یادشده فعالیت داشتند.

** خدمات‌دهی 26 فروند بالگرد امداد
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر بابیان اینکه در حال حاضر 26 فروند بالگرد جمعیت در ناوگان هوایی در امر خدمات رسانی فعالیت دارند، افزود: در صورت تأمین اعتبار تعداد بالگردها افزایش می‌یابد.
وی بابیان اینکه بالگردهای موجود متعلق به استان خاصی نیست ، افزود: تمام بالگردهای جمعیت به‌محض وقوع حادثه یا سوانح در هر منطقه ای از کشور به محل حادثه اعزام و نسبت به امداد و نجات و انتقال زخمی ها اقدام می‌کنند.
امسال بیش از 24 میلیون نفر از 100 کشور با ملیت و مذاهب مختلف در اربعین حسینی شرکت کردند که بیش از 2 میلیون نفر آن‌ها ایرانی بودند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار