رئیس سازمان نظام پزشکی استان یزد مطرح کرد؛
رئیس سازمان نظام پزشکی استان یزد با اشاره به ۱۰ میلیون نوبت خدمت پزشکی به مردم در سال ۹۶ گفت: انجام ۲۵ هزار عمل جراحی نشان از وسعت خدمت جامعه پزشکی در استان است.
کد خبر: ۶۷۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲ 27 October 2018

احمد حائریان رئیس سازمان نظام پزشکی استان یزد در همایش هم اندیشی اصحاب سلامت ، با اشاره به ۱۰ میلیون نوبت خدمت پزشکی به مردم در سال ۹۶ گفت: انجام ۲۵ هزار عمل جراحی نشان از وسعت خدمت جامعه پزشکی به مردم است.

حائریان با اشاره به فوت دختر جوان در بیمارستان افشار و وجود حجمه های فراوان به جامعه پزشکی افزود: ۱۴۶ مورد شکایت پزشکی در سال ۹۶ از خدمات پزشکی انجام شده است جامعه پزشکی نیاز به دلگرمی دارد.

روزانه ۱۰۰ عمل جراحی در بیمارستان شهید صدوقی یزد انجام می شود
سلیمانی رئیس بیمارستان شهید صدوقی نیز در این همایش، با اشاره به وجود ۵۰۰ تخت در بیمارستان شهید صدوقی گفت: روزانه ۱۰۰ عمل جراحی در این بیمارستان انجام می شود و روزانه ۳۰ هزار نفر برای دریافت خدمات درمانی مراجعه می کنند.

وی با اشاره به مشکلات فراوان این بیمارستان در حوزه هزینه و نیاز و بدهی مالی گفت: کاهش تعداد بیماران جامعه نیازمند اصلاح زیر ساختهای فرهنگی اجتماعی و درمانی است.

مشکلات مالی گریبانگیر جامعه درمانی
سلیمانی با اشاره ه به اینکه جامعه تحت مشکلات مالی فراوان قرار دارد افزود: کم بود بوجه مشکلات فراوانی برای جامعه درمانی به خصوص بیمارستان ها ی استان ایجاد کرده است.

یاسر خاتمی مدیر کل امور مالی سازمان بیمه سلامت ایران نیز ، با اشاره به بدهی بیمه به پزشکان و بیمارستان ها گفت: از ابتدای سال جاری پرداخت بدهی های بیمارستان ها در حال انجام است.

خاتمی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب که باید تلاش کنیم اگر در خانواده ای شخصی بیمار شد به جز رنج بیماری درد دیگری نداشته باشد گفت: این مسئله از ابتدا دغدغه نظام بوده و است.

خاتمی با اشاره به وجود بعضی از هزینه های بالا در بیمارستان ها گفت : در تلاشیم تا حد ممکن هزینه ها را کم کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار