مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد خبر داد؛
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت : به منظور ارتقا سطح ایمنی در جاده های استان ۲۸۲ نفر از پرسنل راهداری در ۴۰ اکیپ برای ارائه خدمات به مسافران در زمستان آماده اند.
کد خبر: ۶۷۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 25 October 2018

علی علیخانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه ۲۸۲ نفر از پرسنل در ۴۰ اکیپ در راه‌های استان مستقر هستند گفت : ۵ اکیپ راهداری نیز در مزکر استان مستقر هستند تا در صورت لازم به محور‌ها اعزام شوند.

علیخانی افزود: ذخائر اقلام مورد نیاز مانند: شن ،نمک و قطعات یدکی پرمصرف ماشین آلات راهدارخانه‌ها نیز باید بررسی و نقایص و کمبود‌ها برطرف شود.

وی گفت: در آستانه فصل سرما لازم است وضعیت راه‌ها، علائم و تابلو‌های راهنمایی و رانندگی، پاسگاه‌ها، راهدارخانه‌ها، ماشین آلات مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به جذب مشارکت بخش خصوصی افزود:در تلاشیم تا از توان بخش خصوصی در حوزه راهداری استفاده کنیم و وضعیت راه‌ها را دراستان ارتقا دهیم.

وی از مسئولان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های مختلف استان خواست هشدار‌های هواشناسی را نیز به موقع رصد کرده و توجه ویزه ای داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار