جمعی از دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه در اعتراض نسبت به مشکلات صنفی و رفاهی در این دانشگاه دست به اعتصاب غذا زدند و تجمع کردند.
کد خبر: ۶۷۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵ 23 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه امروز در اعتراض به مشکلات صنفی و رفاهی در این دانشگاه دست به اعتراض و اعتصاب زدند.

براساس این گزارش، دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه با اعتراض شدید نسبت به عدم رسیدگی مسؤولان این مرکز آموزشی و مشکلات صنفی فراوان در دانشگاه با شعار و اعتراض در روبه‌روی سالن غذاخوری دانشکده علوم اجتماعی تجمع و اعتراض کردند.

دانشجویان پس از دریافت نهار خود، ظروف غذا را به نشانی اعتراض و عدم رضایت از خدمات این دانشگاه به روی زمین گذاشتند و همزمان با تجمع در محوطه دانشگاه و پیگیری مطالبات خود دست به این اقدام زدند.

به گزارش فارس، با پیگیری اعضای شورای صنفی، مسؤولان دانشگاه از جمله رئیس دانشکده علوم اجتماعی و معاونت دانشجویی، در بین دانشجویان حضور یافتند و برای رفع مشکلات پیش آمده به گفت‌وگو با آنان پرداختند.

گفتنی است، با توجه به اعتصاب غذا توسط دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه، مقرر شد، مسؤولان دانشگاه مذکور با اعضای فعال دانشجویی در راستای حل مشکلات صنفی و رفاهی آنان جلسات فوری برگزار کنند و در نحوه سرویس دهی و خدمت‌رسانی به دانشجویان از سوی متولیان مربوطه تجدید نظر و مراعات شود.

انتهای پیام/ت/ر

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار