فرماندار مهریز:
فرماندار مهریز با اشاره به ضرورت تلاش مسئولین برای جلب رضایت عمومی اظهار داشت: خدمت‌رسانی بهتر به مردم باید در اولویت کاری مسئولین قرار گیرد.
کد خبر: ۶۷۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 23 October 2018

سید محمد رستگاری صبح امروز در شورای اداری شهرستان مهریز، اظهار داشت: مدیران غیربومی در کنار مدیران بومی برای ارتقاء شهرستان تلاش کرده و خود را جدا از این شهرستان ندانند.

وی با تأکید بر ارتباط متقابل مسئولین با مردم خاطرنشان کرد: در این وضعیت اقتصادی و تحریم‌هایی که بر کشور تحمیل‌شده است، سعه‌صدر، فروتنی و مردمی بودن باید در ادارات بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

فرماندار مهریز بابیان اینکه ادارات شهرستان نیز با محدودیت‌هایی روبرو هستند گفت: شایسته است مدیران بومی و غیربومی، مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف را فرصتی برای با مردم بودن دانسته و از نزدیک به مشکلات آنان رسیدگی کنند. ادارات و نهادهای مختلف، باید از ایجاد هرگونه نارضایتی و حساسیت در بین مردم خودداری کنند.

رستگاری با اشاره به روند رو به رشد بومی شدن مدیران این شهرستان و اظهار داشت: خدمت‌رسانی بهتر به مردم باید در اولویت کار قرار گیرد و مسئولین برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز ۱۳ آبان برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

در ادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز از مسئولین برای شرکت در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان دعوت کرد و گفت: با توجه به اینکه احکام کارگروه‌های مختلف ابلاغ‌شده است، باید برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این راهپیمایی هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی متوسل خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم و مسئولین در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی بسیار سرنوشت‌ساز است و درحالی‌که دشمنان برای خدشه‌دار کردن آبروی نظام در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، حضور آحاد مردم و مدیران می‌تواند نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

وی با قدردانی از همکاری مسئولین شهرستان در ایام عزاداری حسینی و اربعین که در پیش روست، توجه آنان به مناسبت‌ها را خواستار شد و تأکید کرد: امنیت و رفاه امروز را مدیون خون شهدا می‌دانیم و شایسته است در حفظ آرمان‌ها و بزرگداشت مناسبت‌ها بی‌توجه نباشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار