مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر یزد:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد یکی از اهداف سازمان جمعیت هلال‌احمر را فعالیت در حوزه جوانان دانست.
کد خبر: ۶۷۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ 23 October 2018

محسن حرازی‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی، عنوان کرد: اعضا جوان و داوطلب بزرگ‌ترین سرمایه برای جمعیت هلال‌احمر هستند و با مشارکت اداره ورزش و جوانان می‌توان برنامه‌های مفید و کارآمدی را برای آنان اجرا کرد.

وی فعالیت در حوزه جوانان را یکی از اهداف هلال‌احمر برشمرد و افزود: ثمره فعالیت‌های هلال‌احمر، ترویج و نمود حس نوع‌دوستی و بشردوستی در جامعه است و چه‌بسا با همکاری و تعامل با اداره ورزش و جوانان می‌توان این فعالیت‌ها گسترش بیشتری در بین قشر جوان و ورزشکار جامعه داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد در پایان خواستار انعقاد تفاهم‌نامه درزمینهٔ ورزش و جوانان شد و عنوان کرد: جمعیت هلال‌احمر آمادگی کامل برای تعاملی سازنده درزمینهٔ مباحث آموزش همگانی، ورزش،جوانان، آسیب‌های اجتماعی و غیره با تمام دستگاه‌های اجرایی و سمن‌ها سازمان ورزش و جوانان دارا است.

در ادامه مسعود شریعتی با اشاره به توان و فضای مناسب جمعیت هلال‌احمر در استان و شهرستان‌ها بیان نمود: فعالیت در حوزه جوانان هدف مشترک جمعیت هلال‌احمر و اداره کل ورزش و جوانان و همچنین همکاری با جمعیت هلال‌احمر که فعالیت بسیار ارزشمندی را در حوزه ورزش و جوانان دارد، تعاملی سازنده در جهت پیشبرد اهداف هر دو نهاد درزمینهٔ گوناگون است.

وی افزود: یکی از ارکان جامعه سازمان‌های مردم‌نهاد و یا NGO ها هستند که جمعیت هلال‌احمر یکی از برگ‌ترین NGO دنیا محسوب می‌شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان یزد عنوان کرد: یکی از حوزه‌هایی که می‌توان با جمعیت هلال‌احمر مشارکتی پویا و ارزشمند داشت، فعالیت در قالب سمن‌ها است. در مباحث و فعالیت‌های مشارکتی سمن‌ها می‌توان برنامه‌های ارزشمند و هدفمندی همچون فعالیت درزمینهٔ آسیب‌های اجتماعی، خانواده، کارآفرینی و غیره را با همکاری جمعیت هلال اجرا نمود. به‌طور مثال می‌توان در بعضی از موارد همانند سمن‌های خیری همکاری‌های بسیار مفیدی را با جمعیت هلال‌احمر به‌عنوان پل ارتباطی بین نیاز نیازمندان و توان توانمندان و یا در مواقع بحران حوادث داشته باشیم.

 

شریعتی در پایان ضمن ابراز خوشبختی در جهت تعامل سازنده با جمعیت هلال‌احمر استان خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه ویژه کارکنان و هیئت‌های ورزشی استان شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار