همزمان باهفته تربیت بدنی؛
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان خاتم از اجرای طرح ملی پارک گام در این شهرسنتان خبر داد و بر سالم سازی اماکن ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش تاکید کرد.
کد خبر: ۶۷۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 23 October 2018

احمد طالبی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان خاتم در مراسم اجرای طرح ملی پارک گام در خاتم گفت : به‌ مناسبت هفته تربیت بدنی اداره ورزش وجوانان شهرستان خاتم طرح ملی پارک گام در مسیر کانال نهرمسیح غربی به طول ٣کیلومتر اجرا شد.

طالبی هدف از اجرا طرح ملی پارک گام را گرایش بیشتر آحاد جامعه به ورزش پیاده روی بیان کرد و افزود: ورزش پیاده روی بسیار مفید و نشاط آور است و می تواند در سلامت و روان جامعه نیز نقش بسزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: افراد شرکت کننده در پیاده روی می‌توانند با نصب اپلیکیشن سلامت بر روی گوشی همراه خود میزان کالری مصرف شد و تعداد گام ها‌ی خود را در طول مسیر مشاهده کنند.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان خاتم گفت: امیدواریم با اجرای این طرح در شهرستان خاتم شاهد گسترش ورزش همگانی به خصوص ورزش کم هزینه و بسیار مفید پیاده روی باشیم.

علی صادقزاده شهردار هرات در این مراسم نیز گفت : در شهرستان خاتم حدود دوسال است که ورزش پیاده روی در مسیر سلامت هرشب به مدت یک ساعت در حاشیه کانال نهرمسیح غربی برگزار می‌شود.

صادقزاده با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان خاتم از ورزش پیاده روی بر سالم سازی اماکن ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش تاکید کرد.

در ادامه این مراسم به مناسبت هفته تربیت بدنی زمین فوتبال ساحلی دبستان منتظر قائم هرات افتتاح شد.

لطفی مدیر مدرسه منتظر قائم هرات گفت‌: زمین فوتبال ساحلی این مدرسه به مساحت ۵٠٠متر مربع وبا اعتباری به مبلغ ١٠٠میلیون ریال باکمک‌های اولیاء دانش آموزان امروز به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار