رئیس اداره صنعت معدن و تجارت میبد خبر داد؛
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان میبد گفت: بازرسان ستاد تنظیم بازار از واحد‌های عمده فروش و مواد غذایی این شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۶۷۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 23 October 2018

حجت الله خلیلی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان میبد در بازدید از اتحادیه‌ها و اصناف در شهرستان میبد گفت: محوریت اصلی این بازرسی ها بیشتر بحث قاچاق، نگهداری کالا در انبار‌ها و نبود عرضه کالا و تخلف بود که خوشبختانه مورد خاصی مشاهده نشد.

خلیلی نبود درج قیمت کالا در فروشگاه‌ها را مشکل عمده اصناف در شهرستان میبد عنوان کرد و گفت: در این مورد خاص هم به فروشندگان تذکر داده شد.

وی افزود: برابر قانون حتی اگر هر روز قیمت‌ها متفاوت باشد باید درج قمیت روی کالا نصب شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت میبد گفت : خیابان سعیدی مرکز تجمع واحد‌های عمده فروش و مواد غذایی در شهرستان میبد است که امروز بیشتر بازرسی‌ها در این منطقه انجام شد و بازرسین فاکتور‌های خرید فروشندگان را به دقت بررسی کردند.

علیرضا ابوالحسنی معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد نیز در این بازدید گفت : با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان میبد اولین گشت مشترک نمایندگانی از اتاق اصناف ، صنعت معدن و تجارت، مرکز بهداشت و تعزیزات کارخود را آغاز کرد.

ابوالحسنی افزود: در این بازدید‌ها مشکل خاصی مشاهده نشد و اجناس به وفور در فروشگاه‌ها یافت می‌شد و برخلاف جو روانی که بین مردم حاکم بود، قیمت‌ها مناسب بود.

وی گفت: فروشندگان باید به درج قیمت روی اجناس خود را جدی بگیرند و موجودی انبار‌های خود را در سیستم سامانه ثبت کنند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار میبد افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانی، آن را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در اتاق اصناف و صنعت معدن به شکایاتشان رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار