رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد با اشاره به رکود بازار میوه، گفت: بازار میوه نسبت به هفته گذشته تغییر چنانی در قیمت‌ها نداشته اما توان خرید مردم تا 20 درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۶۷۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 23 October 2018

«محمدحسین مشرف»  با بیان خوشبختانه در حال حاضر در ميادين استان با کمبود میوه مواجه نيستيم، گفت: هر چند هیچ نوع کمبود میوه‌ای در شهر وجود ندارد اما به دلیل نزدیک شدن به اربعین و عزارداری‌‌ها اين ايام، مردم کمتر خرید می‌کنند.

وي ادامه داد: البته از طرفي نيز به رغم کاهش میوه‌های تابستانه، هنوز هم مردم تمایل زیادی به خرید میوه‌های پاییزه ندارند که این موضوع نيز متاثر از کاهش توان خرید مردم و طبیعی است.

این مسئول از کاهش قیمت سیب زمینی از 2300 تومان به 2000 تومان خبر داد و افزود: سیب‌زمینی درجه دو نیز در میدان با قیمت 1200 تومان نیز عرضه می‌شود.

وی قیمت گوجه را مانند سایر اقلام ثابت و بین 3300 تا 2700 تومان عنوان کرد و گفت: سایر میوه‌های پاییزه با قیمت ثابت همانند هفته گذشته به فروش می‌رسد.

مشرف وضعیت سبزی را نیز ثابت دانست و خاطرنشان کرد: سبزی خوردن با قیمت 2700 و سبزی خورشی با قیمت 1700 تومان در میادین تره بار عرضه می‌شود.

رییس اتحادیه میوه و تره بار یزد در مورد وضعیت ضایعات میوه نیز تصریح کرد: ضایعات میوه نسبت به قبل کمتر شده و با شروع فصل سرما و کم شدن عرضه نیز کمتر خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار