امام‌جمعه مهریز:
امام‌جمعه مهریز با اشاره به ضرورت تلاش مسئولین در جهت ارتقای رفاه مردم، اظهار داشت: برخی از مدیران مهریز همچنان بر طبل محله گرایی می‌کوبند.
کد خبر: ۶۷۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ 22 October 2018

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در جمع مدیران مهریزی با اشاره به اینکه نعمت فراوان است اما یک عده سوءاستفاده گر با احتکار و ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور، عرصه را بر مردم به‌ویژه خانواده‌های کم‌درآمد تنگ کرده‌اند، گفت: قوه قضائیه باید با قاطعیت با اخلال گران اقتصادی که مسبب شرایط کنونی هستند برخورد کند.

وی افزود: مردم شایسته خدمت هستند و با وضعیت اقتصادی پیش‌آمده باید مسئولین از اختیاراتی که دارند برای رفاه و آسایش مردم استفاده کنند.

امام‌جمعه مهریز خاطرنشان کرد: با همدلی و وحدت است که می‌توان گره مشکلات اقتصادی مردم را باز کرد. برخورد نامناسب برخی از کارمندان و غیبت مسئول در زمان اداری و نیز رفتارهای سوء و غیرانسانی برخی مدیران با کارگران و زیردستان خود جای تأمل دارد.

محی‌الدینی ادامه داد: دستگاه‌های مسئول باید درزمینهٔ فرهنگی بیش از گذشته حساسیت داشته باشند؛ چراکه عدم برخورد با برخی اقدامات نظیر بی‌حجابی می‌تواند زمینه‌ساز انحطاط فرهنگی جامعه شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مهریز بابیان اینکه برخی از مدیران کارخانه‌های در تبلیغ محصولات خود نامی از مهریز نمی‌برند تصریح کرد: عده‌ای از کارخانه‌های مهریز که با مدیریت غیربومی اداره می‌شود از زیرساخت‌های شهرستان مهریز بهره می‌برند؛ اما از آوردن نام مهریز در معرفی کالایشان خودداری می‌کنند که در این زمینه نیاز است مسئول شهرک صنعتی مهریز این موضوع را پیگیری کند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ وحدت و همدلی در جامعه، گفت: برخی از مدیران همچنان بر طبل محله گرایی می‌زنند و این‌یکی از آسیب‌های مهم شهرستان مهریز است. مسئولان شهرستان و شورای شهر نیز باید با رعایت عدالت و مساوات، مشکلات تمام محله‌های این شهرستان را پیگیری کنند.

محی‌الدینی همچنین بر حضور مسئولین ادارات در مناسبت‌های ملی و مذهبی تأکید کرد و بیان داشت: ادارات در مناسبت‌های مختلف تکاپوی بیشتری داشته باشند به‌طوری‌که این تلاش‌ها در ایام ولادت و شهادت بزرگان دین و نیز مناسبت‌های ملی و مذهبی در چهره شهر نمود پیدا کند. وی از مسئولین خواست تا در مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان شرکت کنند.

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به کسب رتبه برتر نماز جمعه مهریز پس از ۳۰ سال در استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های برجسته نماز جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت است که زمینه رویارویی مستقیم و بی‌واسطه مسئولین با مردم را فراهم می‌کند. مردم و مسئولین، حمایت از تریبون نماز جمعه که یادگار امام خمینی (ره) و خار چشم دشمنان است را موردتوجه قرار دهند و در این زمینه از انتقادات سازنده و مفید استقبال می‌کنیم.

امام‌جمعه مهریز در پایان درک متقابل مسئولین و خبرنگاران را خواستار شد و عنوان کرد: مسئولین برای پیشرفت و ارتقاء شهرستان با خبرنگاران در پوشش اخبار و شفافیت مسائل همکاری کنند و در مقابل نیز خبرنگاران مرتب اخبار را پوشش دهند و به منافع و حرمت شهرستان شهیدپرور مهریز توجه وافر داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار