معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ماهیانه ۸۰ کلاس آموزشی تحکیم بنیان خانواده در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 21 October 2018

حجت‌الاسلام علی کارگر در نشست شورای فرهنگی مبلغان یزد با اشاره به جایگاه و اهمیت نظام خانواده در جامعه اسلامی گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ماهیانه 80 کلاس آموزشی تحکیم بنیان خانواده در شش ماهه دوسال جاری در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش نقش مهمی در ارتباط روابط بین افراد خانواده ایفا می‌کند افزود: کلاس‌های آموزشی تحکیم بنیان خانواده توسط روحانیون مستقر و با محوریت مناطق محروم و آسیب پذیر در استان برگزار می‌شود.

کارکر با اشاره به توطئه‌‌های دشمنان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که برای از بین بردن نظام اسلامی باید ابتدا نظام خانواده را در این کشور کمرنگ کنند.

وی با بیان اینکه نظام خانواده از جمله نظام‌های مورد تاکید در قرآن کریم و کلام ائمه معصومین است افزود: اگر نظام خانواده اصلاح شود بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در همین راستا و در جهت تقویت بنیان خنواده طرح تحکیم بنیان خانواده بر اساس کتاب «خانواده موفق» در استان اجرا می‌شود.

کارگر خاطرنشان کرد: خانواده مهمترین رکنی است که دشمنان در تقابل با فرهنگ ایرانی اسلامی مردم ایران برای از بین بردن و تزلزل آن تلاش می‌کنند و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای هم در این زمینه انجام داده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار