سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: با راه‌اندازی پارکینگ خیابان فرخی امکان ایجاد مسیر اختصاصی دوچرخه در این خیابان فراهم می‌شود.
کد خبر: ۶۷۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 21 October 2018

محسن عباسی هرفته با اشاره به بازدید صورت‌گرفته از پارکینگ طبقاتی خیابان فرخی یزد اظهار داشت: این پارکینگ قرار است با ظرفیت یک‌هزار خودرو در سطح شهر مورد استفاده قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته قرار بود که این پروژه در دو فاز اجرایی شود که در فاز اول نزدیک به 300 دستگاه خودرو و در فاز دوم تمام ظرفیت یک‌هزار دستگاه خودرو اجرایی شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد با ابراز اینکه قرار بود فاز نخست این پروژه تا ابتدای مهر به پایان برسد ادامه داد: متأسفانه به قولی که در این زمینه داده شده بود عمل نشد و همچنان فاز نخست افتتاح نمی‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: اجرای این پروژه می‌تواند نقش بسیار مهمی در تغییر روند رفت و آمد و تردد در خیابان فرخی یزد ایجاد کند و به‌عبارت دیگر زمینه تغییر در این زمینه به‌وسیله افتتاح پارکینگ اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله تغییراتی که در این عرصه ایجاد می‌شود، اجرای مسیرهای دوچرخه در خیابان فرخی یزد است که به این وسیله دوچرخه‌سواران می‌توانند در سطح شهر به‌خوبی و مناسب تردد داشته باشند.

عباسی هرفته زمان تعیین‌شده جدید فاز نخست این پروژه را پایان آبان ماه دانست و گفت: مسئولان مربوط به اجرای این پروژه موظف شدند که به شورای اسلامی شهر یزد نسبت به علل عدم اجرای تعهدات در زمینه افتتاح فاز نخست در زمان مقرر و همچنین صدور توبیخات لازم توضیحات لازم را ارائه کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار