نخستين سالگرد شهادت محيط بان«علي اکبر قنبري‌زاده» و يادبود پاسدار شهيد «محمود قنبري زاده» با عنوان آبروي محله افتخار کوچه و با حضور جمعي از محيط بانان،اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جوادالائمه شهرستان بافق برگزار شد .
کد خبر: ۶۷۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 21 October 2018

«نیره پورملایی» در اين آيين به تبيين ارزش‌هاي شهيد محيط بان قنبري زاده پرداخت و اظهار کرد: شهيد قنبري‌زاده در طول 20سال فعاليت خود از هيچ تلاش و کوششي در راه انجام خدمت دريغ نکرد .

وی افزود: محيط بانان علاوه بر مقابله با متخلفان شکار و صيد، حافظان عرصه‌هاي طبيعت هستند واز ميراث آيندگان حفاظت مي‌کنند .

مديرکل محيط زيست استان يزد با بيان اين‌که اين قشر زحمت کش وظيفه سختي دارند اما از حمايت‌هاي حقوقي لازم برخوردار نيستند گفت: در اين راستا،لايحه حمايت از حقوق محيط بانان به مجلس ارائه شده و در حال طي مراحل قانوني است .

«سعید عاکف» يکي از نويسندگان دفاع مقدس در اين آيين با اشاره به جانفشاني‌هاي شهدا گفت:شهدا اهل دين و ديانت بودند و فقط به ظاهر دنيا توجه نمي کردند .

وی افزود: شهدا حقيقت عبوديت را در نفس خود جستجو و درک کرده اند و با تبعيت محض از ولايت فقيه وارد ميدان شده و از آرمان ها و ارزش هاي اسلامي صيانت کردند .

گفتنی است؛ محيط بان شهيد علي اکبر قنبري‌زاده در 10آبان ماه سال گذشته در درگيري با اشرار در کوير لوت ساغند به شهادت رسید

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار