معاون استاندار يزد:
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار يزد با اشاره به ضرورت همراهي و حمايت از مجموعه‌هاي توليدي براي عبور از شرايط فعلي؛گفت: شايعه پردازي و انتشار تحليل هاي غير كارشناسي در جامعه، استقامت كشور در برابر تحريم ها را تضعيف مي‌كند .
کد خبر: ۶۷۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 21 October 2018

«علی زینی‌وند» در نشست مجمع نمايندگان استان پيگيري نمانيدگان مردم در مجلس شوراي اسلامی براي تسهيل حمايت و تعامل بانك‌ها با بخش‌هاي توليدي را خواستار شد .

وی افزود: يكي از راهكارهاي مقاومت كشور در شرایط رويارويي با تحريم‌ها همراهی و حمايت از مجموعه‌های تولیدی است .

معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار يزد گفت:هر چند فشارهايي نيز بر روند فعاليت بانك ها وارد مي شود اما لازم است براي حمايت و تعامل با واحدهاي توليدي در شوراي پول و اعتبار مجلس نيز فعاليت بانك ها تسهيل شود .

زيني وند خاطرنشان كرد: در شرايط تحريم دو مولفه اهداف كشور تحريم كننده و استقامت كشور تحريم شونده بايد مورد توجه قرار گيرد و ما در شرايط رويارويي با تحريم نيازمند تقويت نقطه استقامت هستيم و در غير اين صورت نتايج خوبي را شاهد نخواهيم بود .

این مقام مسئول ادامه داد: شايعه پردازي و انتشار تحليل‌هاي غير كارشناسي از رسانه هاي رسمي كشور اثرات نامناسبي بر جامعه دارد و استقامت در برابر تحريم را تضعيف مي‌كند در حالي‌كه نياز جامعه امروز ما ترميم اعتماد و همبستگي در تمام بخش ها است .

وی در پايان خاطرنشان کرد: طرح آمایش یزد در جايگاه یکی از بهترین طرحهای کشور قرار دارد و بر اين اساس تولید و اشتغال استان رشد خوبي را طي مي كند اما در عین حال نیاز به اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی افزایش یافته که با چند اقدام چشمگير و زمينه سازي موثر اين موضوع نيز به مسير رشد مي رسد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار