مدیر امور شعب بانک ملی یزد خبر داد؛
مدیر امور شعب بانک ملی یزد با اشاره به پذیرش 99 درصد واحدهای متقاضی دریافت تسهیلات رفع موانع تولید،‌گفت: تاکنون 530 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در قالب کارگروه رفع موانع تولید به واحدهای نیازمند استان یزد پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۷۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ 20 October 2018

«محمدرضایی» با بیان این‌که کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای بررسی و تلاش برای حل و فصل مشکلات و موانع پیش روی واحدهای تولیدی تشکیل شده، اظهار کرد: با توجه به این‌که برای کارگروه رفع موانع تولید وظایف مختلفی در نظر گرفته شده، تسهیل‌گری در ارائه خدمت و حمایت از واحدهای تولیدی استان مهمترین آن است .

وی تسهیل‌گری در رفع موانع تولید را تصویب مصوبات قانونی برای حل مشکل صنایع و فعالین اقتصادی توسط مدیریت ارشد استان دانست و افزود: براساس آمارهای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که بازه زمانی سال 96 تا شهریور 97 را دربر می‌گیرد، 524 مورد به بانک معرفی شدند که از این تعداد به 41 مورد آنها تسهیلات از سوی بانک ملی یزد پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک ملی یزد در ادامه به وظایف و نقش بانک‌ها در راستای تحقق اهداف کارگروه تسهیل اشاره کرد و گفت‌: بخشی از اعطای تسهیلات کارگروه تسهیل استان برای احیای دوباره واحدهای تولیدی دارای چک برگشتی و یا کم فروش اختصاص یافته است.

رضایی مجموع مبلغ پرداختی به واحدهای متقاضی را بیش از 53 میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: از مجموع معرفی شده‌ها با 39 مورد آن موافقت نشده و مابقی نیز در دست بررسی است .

این مسئول در پایان گفت: با توجه به این‌که نگاه همه اعضای کارگروه رفع مشکل اقتصادی واحدهای تولیدی استان یزد است، تاکنون بیش از 99 درصد متقاضیان، پذیرفته شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار