یزد - ایرنا - مسئول عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان ‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری گفت: افزون بر 10 هزار حافظ قرآن مجید در یگان های مختلف ارتش در سطح کشور فعالیت دارند.
کد خبر: ۶۷۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 20 October 2018

 حجت‌الاسلام سیدعباس قریشی روز جمعه در جمع مردم یزد افزود: ارتشیان مومن از یک تا 30 جزء کلام وحی را حفظ کرده اند و فعالانه در فعالیت های دینی و قرآنی مشارکت دارند.
وی ادامه داد: از برنامه های مهم عقیدتی سیاسی ارتش که با همکاری سایر بخش ها و رده ها پیگیری و انجام می شود تشکیل کلاس های قرآنی، فرهنگی و آموزش دینی و عقیدتی است.
این مسئول اظهار داشت: ایجاد ارتشی ولایی، دینی و انقلابی برای حفظ اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه های استکبارجهانی از ماموریت های اصلی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است .
قریشی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی امروز ارتش ایران در منطقه و جهان مقتدر و از آمادگی کامل برخوردار است، به اهمیت دین باوری و ولایت پذیری توسط مردم و ارتشیان اشاره کرد.
وی گفت: حفظ وحدت همراه با بصیرت از وظایف تمام نیروهای مومن نظامی و انتظامی است که تا پای جان از دستاوردهای انقلاب مقدس اسلامی خود دفاع می کنند.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد حدود 60 درصد در شهرستان یزد زندگی می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار