نماینده اردکان:
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است رویکردی کلان و کاربردی در قبال ورزش شهرستان اتخاذ شود و از آن به عنوان یک فرصت اقتصادی و اجتماعی برای پویایی و شناساندن توانمندی و فرهنگ والای مردمانش در کشور بهره بیشتری گرفته شود.
کد خبر: ۶۷۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 20 October 2018

محمدرضا تابش درنشست شورای ورزش شهرستان اردکان با اشاره به اهمیت اصول اخلاقی و ارزش های فرهنگی در جامعه عنوان داشت: این موضوعات در ورزش باید بصورت پررنگ تری نمود یابد و خصوصا ورزشکاران اردکانی، انعکاس دهنده فرهنگ والا و غنی این منطقه در همه میدان های داخلی و بین المللی باشند.
تابش با تاکید مجدد بر برنامه محوری و مشارکت نخبگان در همه امور شهرستان خصوصا عرصه ورزش عنوان داشت: همدلی و هم افزایی جوانان و پیشکسوتان ورزش و تعامل دست اندرکاران رشته های مختلف ورزشی می تواند انگیزه ها را برای تعالی ورزش در بین مردم و مدیران افزایش دهد.
نماینده مردم اردکان اظهار داشت: همه مسئولان و دستگاه های اجرایی باید اهتمام ویژه ای برای توسعه بیش از پیش زیرساخت های ورزشی و گسترش ورزش قهرمانی و همگانی بعنوان یکی از عوامل تندرستی و سلامت جامعه مصروف دارند.
تابش همچنین از موفقیت های اخیر تیم های ورزشی شهرستان تشکر کرد و تلاش ورزشکاران و مربیان برای دست یابی به این پیروزی ها را ستود.
در این نشست که مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار، شهردار و جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان و روسای هیات های ورزشی شهرستان حضور داشتند، حاضرین به ارائه نظرات و بررسی برخی از مشکلات حوزه ورزش پرداختند و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار