یزد - ایرنا - فرماندار مهریز گفت: مسئولان در بکارگیری نیرو باید جذب روشندلان را در اولویت قرار دهند و زمینه اشتغال مناسب و بهره گیری از ظرفیت های آنها را فراهم آورند.
کد خبر: ۶۶۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 18 October 2018

سید محمد رستگاری در جلسه تجلیل از نخبگان روشندل مهریز با اشاره به اینکه دولت به اشتغال کم بینایان و نابینایان عنایت دارد افزود: مسئولان برای تحقق اهداف دولت در جذب روشندلان همت و همراهی کنند.
وی ادامه داد: بهزیستی و برخی دستگاه های اجرایی در جذب روشندلان بر حسب توانایی و آمادگی آنها سالانه اقدام های خوبی را انجام می دهد ولی کافی نیست و باید بیشتر اقدام شود.
همچنین امام جمعه مهریز با قدردانی از تلاش بهزیستی و اداراتی که در زمینه رفع مشکل معلولان به ویژه نابینایان خدمت می کنند خواستار توجه بیشتر به روشندلان شد.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: روشندلان دارای استعدادهای فراوانی هستند که یک نمونه موفق از آن، حفظ کل قرآن کریم توسط نابینای این شهرستان است .
رئیس اداره بهزیستی مهریز هم در ابتدا گزارشی از خدمات ارائه شده به روشندلان منطقه بیان کرد و با درخواست همکاری از تمام ادارات شهرستان به خصوص در زمینه مناسب سازی، بر پیگیری مطالبات جامعه هدف تاکید نمود.
علیرضا علیزده همچنین از ادارات درخواست نمود تا به مناسب سازی فضای شهری با توجه به این که در قانون جامع حمایت از معلولین دیده شده اهتمام ویژه داشته باشند.
203 نفر نابینا و کم بینا در سه سطح خفیف، متوسط و شدید از اداره بهزیستی مهریز خدمات دریافت می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار