فتاح:
یزد- ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: 6 درصد جمعیت کشور زیر پوشش این نهاد هستند و سالانه در قالب برنامه های مختلف از خدمات آن استفاده می کنند.
کد خبر: ۶۶۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸ 18 October 2018

'پرویز فتاح' چهارشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: خودکفایی، اشتغالزایی و محرومیت ‌زدایی جزو برنامه های محوری کمیته امداد است.
وی ادامه داد: تاکنون برای تحقق اهداف این نهاد با همکاری مسئولان و خیران در سطح کشور، کارهای بسیار خوبی انجام شده و در سال های آینده هم ادامه خواهد یافت.
این مسئول تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان با اعمال برنامه های فرهنگی و اقتصادی و حمایت های دولت در تمام استان ها انجام می شود و در این خصوص به همراهی همگان نیاز است.
فتاح همچنین به اعزام 35 هزار نفر از مددجوبان زیر پوشش به مراسم اربعین سال گذشته در عراق اشاره و تصریح کرد: امسال برای حضور مددجویان، برنامه های فرهنگی و مذهبی پیش بینی شده است.
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: توانمند سازی و ایجاد اشتغال‌ مددجویان باید با همکاری دولت و بخش خصوصی و همراهی خیران، محور برنامه های این نهاد قرار گیرد.
آیت الله محمدرضا ناصری افزود: توجه به صنایع کوچک تولیدی و اقتصادی به خصوص راه اندازی شهرک و صنایع کوچک پوشاک باید برای حمایت صنایع داخلی مدنظر قرار باشد
همچنین تشکیل کلاس‌ های قرآنی و فرهنگی برای مددجویان در کنار فعالیت های تولیدی و اقتصادی با جدیت توسط مسئولان این نهاد در کشور پیگیری شود.
حدود 42 هزار نفر در استان یزد زیر پوشش کمیته امداد هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار