معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره ورزش و جوانان استان یزد از بهره‌برداري هفت طرح ورزشي استان در هفته ترتبيت بدني و ورزش خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 18 October 2018

«علی‌محمد شیخی» در جمع اهالي رسانه با اشاره به این که امسال 40 طرح ورزشی براي استان با صرف اعتباري معادل 15 ميليارد تومان در دستور كار قرار گرفته است، افزود: البته سه ميليارد تومان از اين اعتبار از محل كمك‌هاي خيري و مابقي از اعتبارات دولتي تامين شده است ولي هفت مورد آنها در هفته تربيت بدني به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي ايجاد چمن‌هاي مصنوعي يزد، بافق و بهاباد، سالن اختصاصي اسكواش يزد، استخر میبد، سالن‌هاي ورزشي تنگ چنار، خرانق،ايثار در خاتم را از جمله طرح‌هاي مهم در حال اجرای امسال خواند.

شيخي يكي از اقدامات عمراني ورزشي در استان را مرمت و تعمير فضاهاي موجود ذكر كرد و در اين باره گفت: در همين راستا تعمير و تعويض كف پوش سالن‌هاي ورزشي استان و همچنين بهسازي سيستم روشنايي آنها را پبيگيري هستيم و تاكنون كف پوش 10 سالن و روشنايي 7 سالن انجام شده است.

وي از بهسازی ورزشگاه شهید پاک‌نژاد یزد خبر داد و گفت: مرحله دوم طرح با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی با کندی‌ مواجه است ولي همچنان پیگیر آن هستيم.

معاون اهتمام به مناطق حاشيه شهرهاي يزد و ميبد را از ديگر موضوعات در دستور كار خواند و در همين رابه اعتبارات خوبي براي اجراي زيرساخت‌هاي ورزشي در مناطق حسن‌آباد، اسكان و كشتارگاه شهرستان يزد پيشنهاد شده است.

وي از تصويب ايجاد حداقل 12 زمین چمن مصنوعی در استان خبر داد و گفت: سعی داریم این پروژه‌ها را در مناطق حاشیه‌نشین یزد اجرایی کنیم .

شیخی از اجرای دو طرح زمین چمن مصنوعی منطقه رحمت‌آباد يزد و تختي بافق خبر داد و گفت: چمن‌هاي مذكور خريداري و در روزهاي آتي تحويل پيمانكاارن خواهد شد.

اين مسئول در پايان نيز خاطرنشان كرد: امسال موضوع بازسازي و تعمير سالن شهيد صدوقي در مركز شهر يزد را با توجه به وضعيت نامطلوب كف‌پوش، روشنايي و تاسيسات گرمايشي و سرمايشي در دستور كار داريم و تامين اعتبار مورد نياز آن از محل اعتبارات استاني و كشوري مد نظر داريم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار