مدير كل هواشناسي يزد نويد داد؛
مدیر کل هواشناسی استان یزد نويد بهبود وضعیت بارندگی پاییز و زمستان سال جاری در اين استان را داد.
کد خبر: ۶۶۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 17 October 2018

«رضا برهانی» در نشست هم‌اندیشی روسای ادارات و ایستگاه‌های هواشناسی استان یزد در مهریز از بهبود وضعیت بارندگی پاییز و زمستان سال جاری خبر داد و گفت : با توجه به پیش‌بینی‌های اقلیمی انجام شده، خوشبختانه در پاییز و زمستان امسال انتظار می‌رود كه بارش‌ها نسبت به سال‌های گذشته بهبود پیدا کند و بارش‌های نرمالی را امسال در پاییز و زمستان خواهيم داشت.

وي با بيان اين كه اين نشست با هدف بررسی مسائل و ایجاد هماهنگی واحدهای مختلف هواشناسی استان برگزار شده و می‌تواند در وضعیت بهبود کاری هواشناسی موثر باشد، یکی از اهدافی که سازمان هواشناسی دنبال می‌کند را بحث ارتقاء کیفیت خدمات به مردم خواند.

برهاني در اين باره اظهار كرد: با توجه به پیاده‌سازی خودکار‌سازی ایستگاه‌های هواشناسی اطلاعات هواشناسی به صورت دقیق و زمان‌های کوتاه اندازه‌گیری می‌شود و این جلسات باعث می‌شود كه اطلاع رسانی با سرعت بیشتری و با کیفیت بهتری ارائه شود که در مدیریت بحران پدیده‌های مخرب جوی نيز می‌تواند موثر باشد .

وی گفت: یزد از استان‌هاي پیشرو و یک الگوی موفق از لحاظ تعاملات بین دستگاهی در راستای پیاده‌سازی سامانه تهک در کشور است و با توجه به ظرفیت‌های موجود استان، در آینده شاهد گسترش بیشتر این همکاری در جهت خدمت به کشاورزان استان خواهيم بود.

اين مسئول همچنین با اشاره به کمبودها و نیازهای استان در اين حوزه، بر لزوم توسعه شبکه ایستگاه‌های هواشناسی کشاورزی در استان تاکید کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار