عضو شورای اسلامی شهر یزد:
عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه شهردار آینده یزد بایستی از تجربه مدیریت شهری و تحصیلات مرتبط برخوردار باشد، گفت: 24 گزینه برای تصدی پست شهرداری یزد مطرح هستند.
کد خبر: ۶۶۸۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 17 October 2018

الهه جورابی مهم‌ترین ویژگی‌های شهردار آینده یزد را مردم‌داربودن و عدم وابستگی به هیچ حزبی دانست و گفت: وابستگی حزبی و حرکت در مسیر حزب و جناح خاص هیچ سود و منفعتی برای مردم نخواهد داشت.

وی افزود: شهردار آینده بایستی از تجربه مدیریت شهری و تحصیلات مرتبط برخوردار باشد تا بتواند در مسئولیت خود به‌خوبی درخشیده و شهر را سمت آبادانی سوق دهد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با تأکید بر اینکه بنده روی بحث بومی و غیربومی بودن شهردار تعصب ندارم و فقط کار کردن مدنظر بنده است، اظهار داشت: در خصوص گزینه‌های احتمالی درواقع حدود ۲۴ گزینه مطرح است که صرفاً اعضای شورا بر روی چند نفر به‌صورت جدی نظر دارند.

جورابی در پاسخ به این سؤال که آیا شما نیز گزینه‌ای برای پست شهرداری یزد پیشنهاد داده‌اید، تصریح کرد: در حال حاضر پنج نفر را بنده معرفی کرده‌ام و امید است هرکسی که منتخب این سمت است، خدمتگزار خوبی برای مردم باشد، چنانچه که شهردار سابق یزد در راستای مردم‌داری نمونه بود و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول در پایان تأکید کرد: شورای شهر یزد قول می‌دهد که مدیری را برای این سمت منتخب کند که علاوه بر توان مدیریتی جامع، دارای ظرفیت‌های جامع از همه لحاظ نیز باشد؛ چراکه مردم یزد لایق بهترین‌ها هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار