معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار نفر در تصادفات جاده‌ای استان یزد مجروح و 101 نفر کشته شدند.
کد خبر: ۶۶۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 16 October 2018

«محسن صادقیان» در همایش فرهنگ ترافیکی با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی درارتقای فرهنگ ترافیکی، اظهار کرد:‌ متاسفانه بسیاری از حوادث رانندگی که منجر به فوت و یا جراحت می‌شوند ناشی از یک سهل انگاری کوچک و قابل پیشگیری است.

وی عدم رعایت حقوق دیگران و انجام حرکات نمایشی را یکی دیگر از دلایل بروز تصادف و تحمیل شدن بار ترافیکی به شهر دانست و افزود: یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش معلولیت‌ها تصادفات مختلف در محورهای درون و برون شهری است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به این‌که تصادفات درون شهری و برون شهری به لحاظ نوع و تعداد تلفات با یکدیگر تفاوت دارند، گفت: متاسفانه همه ساله در حوادث جاده‌ای تعداد زیادی از هموطنانمان را از دست می‌دهیم و تعداد بسیار بیشتری دچار مجروحیت‌هایی می‌شوند که در برخی موارد فرد تا پایان عمر امکان حرکت را از دست می‌دهد .

وی تصریح کرد: در پنج ماهه نخست امسال سه هزار نفر در اثر حوادث ترافیکی در جاده‌های استان یزد مصدوم و راهی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شدند .

صادقیان در پایان با اشاره به این‌‌که طی سال‌های گذشته اقدامات بسیاری در حوزه زیرساختی و فرهنگ‌سازی برای کاهش میزان تصادفات انجام شده است، گفت:‌ از ابتدای امسال تاکنون 101 نفر در در تصادفات جاده‌ای استان یزد جتن خود را از دست دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار